Dauguma naujų modelių debiutuoja automobilių parodose, tačiau naujasis B-MAX – ne toks. Jo pirmasis pasirodymas įvyko įtakingiausiame mobiliųjų technologijų renginyje – „World Mobile Congress“ Barselonoje. Kompaktiniam minivenui B-MAX tokia aplinka labai tinka, nes būtent B-MAX yra pirmasis Europai skirtas modelis, kuriame debiutuoja „Ford“ komunikacijos sistema SYNC, kuri integruoja mobiliuosius įrenginius ir balso komandomis valdomą komunikaciją su automobilio sistemomis.
„B-MAX Europoje turėtų pakeisti žaidimo taisykles savo klasėje. Nė vienas konkurentas nesiūlo tokio stiliaus, pritaikymo ir technologijų derinio. Manome, kad tai yra apskirtai vienas technologiškai labiausiai pažengusių kompaktinių automobilių visose kainų kategorijose“, – pažymėjo „Ford of Europe“ vadovas Stephenas Odell‘as.
Gamintojo nuotr./„Ford B-MAX“ |
SYNC sistema leidžia naudojantis „Bluetooth“ bevieliu ryšiu sujungti mobiliuosius įrenginius, prijungti „iPod“ grotuvą, USB atminties lustus. SYNC taip pat turi unikalią pavojaus sistemą, kuri iškart po avarijos per vairuotojo mobilųjį telefoną automatiškai susisiekia su vietos pavojaus numeriu, informuoja apie nelaimę vietos kalba ir praneša apie tikslią avarijos vietą.
SYNC jau veikia 4 milijonuose automobilių JAV rinkoje, o jos debiutas B-MAX yra svarbus žingsnis siekiant 13 milijonų vartotojų iki 2015 metų. „Ford“ tikisi, kad Europoje iki 2015 metų važinės 3,5 milijono automobilių su SYNC.
B-MAX taip pat išsiskiria unikalia durų sistema – priekinėse duryse yra integruoti šoniniai statramsčiai, o galinės durys atslenkamos atgal. Tokiu būdu automobilio šonuose atsiveria patogios įlipimui ir daiktų pakrovimui ertmės. Toks sprendimas priimtas tik visiškai įsitikinus, kad automobilio keleiviai išliks saugūs šoninio susidūrimo atveju.
B-MAX kol kas bus komplektuojami su dviem varikliais – 1 litro darbinio tūrio benzininiu ir 1,6 litro dyzeliniu varikliais. Abu varikliai išsiskiria geriausiais klasėje degalų taupymo ir taršos rodikliais.
Gamintojo nuotr./„Ford B-MAX“ |
Litrinis „EcoBoost“ serijos variklis sukuria 120 AG, 100 kilometrų kelio sunaudoja vos 4,9 litro degalų ir į atmosferą išmeta vos 114 g anglies dvideginio. Tai maždaug 15 proc. geresni taupumo ir taršos rodikliai nei konkurentų klasėje.
Traukos valdymo sistema „Torque Vectoring System“ pagerina važiavimo dinamiką ir leidžia sklandžiau įveikti posūkius, todėl B-MAX yra dar vienas modelis, kuris patvirtina, jog „Ford“ vairuoti yra smagu.
„Active City Stop“ sistema leidžia išvengti susidūrimų važiuojant nedideliu greičiu. Jutikliai fiksuoja priekyje judančius objektus ir aktyvuoja stabdžius, jei sistema pastebi pavojų. B-MAX taip pat parduodamas su integruota „Sony“ garso sistema, kurią sudaro 8 garsiakalbiai ir 4x25 vatų galios „Sony“ stiprintuvas.
B-MAX Europos rinkose debiutuos šiemet, Lietuvoje vienintelis oficialus „Ford“ atstovas „Inchcape Motors“ šio kompaktinio miniveno debiutą planuoja šį rudenį.