Triračiai motociklai, laivai bei pramoniniai robotai – dar ne visi šio gamintojo kuriami produktai. Kiek anksčiau ši kompanija pabandė eiti KTM motociklų gamintojo keliu – jie pristatė OX9911 konceptą su tikrų tikriausia „britvos“ siela.
Negana to, būtent „Yamaha“ savo bendrataučiams padėjo sukurti pirmąjį šios šalies superautomobilį – 1967-ųjų „Toyota 2000GT“. Bendradarbiavimas su automobilių gamintojais nenutrūko ties šio projekto finišu: kiek vėliau „Toyota“ koncernui Japonijos motociklų gamintojas padėjo tobulinti 4A-GE bei 3S-GE aukštasūkių variklių galvutes. Ne paslaptis, jog „Yamaha“ indėlis buvo kur kas platesnis – jie palietė gerokai daugiau vidaus degimo agregatų. Štai, „Volvo“ kompanijai jie suprojektavo 4,4 litro V8 variklį, kuris naudojamas ne tik šios markės visureigiuose, bet ir britiškame „Noble M600“ superautomobilyje.
Nepriklausomo dizainerio ispano Alberto Rosello teigimu, pavaizduotas „Yamaha R Car“ konceptas turėtų tam tikras sportiniams motociklams būdingas savybes. „Lamborghini“ superautomobilį primenantis „R Car“, pasak kūrėjo, po variklio dangčiu turėtų virš 900 AG, o koncepto svoris siektų vos 1100 kg. Tokie skaičiai apsiskaičiusiam automobilių fanui gali kelti šypseną.
Bet kuriuo atveju, reikia pripažinti, jog ispanas prie kompiuterinės modeliavimo programos praleido ne vieną naktį, o toks darbas tikrai papuoš jo darbų portfelį.
Gamintojo nuotr./„Yamaha R Car“ |