Įspūdingos, „Vibrant red", spalvos automobilio sunku nepastebėti. Blizgantys 19 colių aliuminio ratlankiai ir 245/40 R19 tipo padangos palieka gerą įspūdį.
Primename, jog po naujojo 370Z variklio dangčiu esančio V6 motoro darbo tūris padidėjo nuo 3,5 l iki 3,7 l. Variklis jau yra naudojamas JAV rinkoje parduodamame „Infiniti G37? ir išvysto 326 AJ galią. Tiesa, tikėtina, jog agregatas bus šiek tiek patobulintas būtent 370Z automobiliui.
Lyginant su pirmtaku, 370Z ratų bazė sutrumpėjo. Taip „Nissan" siekia padaryti savąjį kupė dar vikresnį. Puikiu automobilio valdomumu kompanija yra taip tvirtai įsitikinusi, jog nesiruošia įdiegti jokių važiuoklės modifikacijų, pritaikant ją Europos keliams. Anot japonų, to tiesiog nereikės.
Naujojo Z durelės bei stogas pagaminti iš aliuminio. Taip bus sutaupomas svoris, padidinamas galios efektyvumas ir, žinoma, dar labiau pabrėžiamas pranašumas prieš senąjį 350Z.
Dar viena naujovė - prie šešių laipsnių mechaninės greičių dėžės, bus siūloma ir 7 bėgių automatinė. Pavaras vairuotojas galės perjungti naudodamas jau gerai pažįstamas svirteles už vairo.
Netolimoje ateityje laukiamos ir dyzelinės bei kabrioleto versijos.
Los Andžele pastebėto „Nissan 370Z" nuotraukosOficialios „Nissan 370Z" nuotraukos
2008 11 18
„Nissan 370Z“ pastebėtas Los Andželo gatvėse
„Nissan 370Z" pasaulinės premjeros sulauks šiais metais, bet jei nekantraujate jį pamatyti ankščiau - pateikiame kelias nuotraukas, kuriose ilgai laukiamas automobilis buvo pastebėtas Los Andželo (JAV) gatvėse.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą