Tiesa sakant ne variklis pasiekia daugiau AG, o dvi turbinos „įpučia“ daugiau oro jam. „Nissan“ taip pat pasirūpino, kad didesnis oro srautas lengviau pasiektų variklį ir lengviau iš jo išeitų.
Pasak „Nissan“, GT-R pasieks 530 AG ir 661 Nm sukimo momentą. To turėtų pakakti iki šimto įsibėgėti greičiau nei per tris sekundes. Tuo tarpu Europai skita versija turės kiek mažiau AG - viskas dėl EURO 5 ekologinių normų...
Aerodinaminiai atnaujinimai taip pat labai svarūs. Daugiau oro papuls į variklio aušinimo sistemą ir į priekinius stabdžius. Tai nesugadino, o pagerino GT-R pasipriešinimo koeficientą iki 0,26. Taip pat, dėka lengvesnių elementų automobilio svorio centras bus žemiau.
Apie kosmetinius modelio atnaujinimus jau rašėme, visą informaciją rasite čia.