Tačiau šiai diskusijai – „reikia ar nereikia“ – jau vėlu. „Nissan“ praneša, kad „Nismo“ padalinys iš tiesų pluša pasiraitoję rankoves ir kitiems metams kuria pagal savo skonį suderintą „Nissan GT-R“.
Ši žinia tikrai ne kaip perkūnas iš giedro dangaus buvo paviešinta naujo „Nismo“ tobulinimo centro Yokohamoje (Japonija) atidarymo šventėje. Ją žurnalistams pristatė ne koks mechanikas, o pats „Renault-Nissan“ aljanso vadovas Carlosas Ghosnas, kuris dalyvavo „Nismo“ dirbtuvių atidaryme.
„Neįsivaizduoju kaip „Nismo“ padalinys galėtų gyventi be GT-R versijos. Ir jei GT-R yra tikrai pakankamai galingas daugumos vairuotojų poreikiams, „Nismo“ sukurta aštresnė versija bus labai labai greita lenktynių trasose. Labai laukiu tos dienos, kai galėsiu ją pavairuoti“, – pasakojo C.Ghosnas.
„Nissan“ dar nėra pasiruošę atskleisti visų automobilio techninių duomenų. Tik viena aišku – „Nismo“ versija bus kuriama, pagrindu imant 2013-ųjų modelio GT-R. Sportiškesnė versija bus parduodama „Nissan“ salonuose.
Tiesa, tik ne Lietuvoje. Mat mūsų šalyje GT-R nėra parduodamas. Kaip ir kitas „Nissan“ sportiškas automobilis 370Z. Kaip pasakojo „Nissan“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys, norint pardavinėti šiuos automobilius, salonui reikia atitikti „Nissan High Performance Center“ sąlygas. Tai reiškia atskirą stendą salone, kuriame būtų eksponuojamas ir GT-R, ir 370Z. Taip pat, specialų darbuotojų apmokymą. Visa tai – didelė prabanga.