„Nismo“ patobulintas „Nissan Juke“ bus toli nuo to, apie ką gali svajoti senesnių istorijų prisiskaitę šios Japonijos automobilių tobulinimo kompanijos gerbėjai. „Juke“ turės patį galingiausią dabar į šiuos krosoverius montuojamą 1,6 litro darbinio tūrio benzininį variklį su turbina, išvystantį 190 AG ir 240 Nm. Prie jo jeigu ir bus prisiliesta, tai tik minimaliai – vardan garso pakeitimo ir papildomų vienos rankos pirštais suskaičiuojamų arklių išgavimo. Kai kurie šaltiniai teigia, kad galia turėtų būti pakelta iki 200 AG.
Iki 100 km/val. greičio šiuo varikliu aprūpintas „Juke“ įsibėgėja per 7,8 s.
Daugiausiai patobulinimų sulauks automobilio išorė. Čia jau padabinti abu buferiai, slenksčiai, įvairios kitos apdailos detalės. Viduje – pridėliota „Nismo“ ženkliukų ir įvairių smulkmenų. Tą galima palyginti su M ar „FSport“ apdailos komplektais atitinkamai BMW ar „Lexus“ automobiliuose – šie taip pat nelenda po automobilio variklio dangčiu.
Pakaba taip pat bus pakeista – „Nismo“ vadovas Schoichi Miyatani sakė, kad amortizatoriai bus kietesni, spyruoklių savybės taip pat pakitusios.
„Nismo“ plėtra nesibaigs tik „Juke“ modeliu – artimiausiais metais tikimasi daugumai dabar gaminamų „Nissan“ modelių suteikti po „Nismo“ modifikaciją. Jų esmė – po variklio dangčiu palikti „Nissan“ inžinierių kūrybos vaisius, o „Nismo“ žmonėms nagus kišti tik prie apdailos detalių bei pakabos parametrų.
„Norime, kad „Nismo“ patobulinti modeliai būtų skirti ne tiek galią (tuo pačiu – didesnes degalų sąnaudas bei CO2 emisijas) mėgstantiems žmonėms, kiek sportiškesnio vairavimo entuziastams“, – teigė S.Miyatani.