Per bandymus „Juke-R" valdymas atitiko superautomobilių charakteristikas, naudojant „Nissan" GT-R pakabą ir transmisiją bei FIA patvirtintą saugos rėmą ir unikalų galinį aptaką. Važiuojant tiesia linija, GT-R aerodinamiškesnė forma užtikrina didesnį maksimalų greitį nepaisant abiejuose automobiliuose naudojamo tokio paties galios šaltinio. GT-R taip pat yra lengvesnis už „Juke-R", nes į „Juke" kėbulą teko sumontuoti saugos rėmą ir papildomai sustiprintą važiuoklę.
„Juke-R" fiziniai matmenys akivaizdžiai labiau primena „Juke", nei GT-R. Automobilis yra tokio pat ilgio (4135 mm), aukščio (1575 mm) ir važiuoklės ilgio (2530 mm) kaip ir „Juke", tačiau yra platesnis (1910 mm vietoj 1765 mm), su į apačią plaėjančiomis ratų arkomis, gaubiančiomis 20 colių „RAYS" lengvo lydinio ratlankius. Viduje vairuotojas ir keleivis sėdi OMP lenktyninėse sdynėse, tačiau visi GT-R valdikliai ir prietaisai yra po pat ranka.
22 savaičių projekto vykdymo metu „Nissan" parodė „Juke-R" kūrimo procesą, pateikdami tobulinimo istoriją nuo pat pirmos dienos, įkeldami 10 vaizdo įrašų į „Youtube" bei „Nissan Juke" „Facebook" puslapyje - šie vaizdo įrašai buvo peržiūrėti 2,2 mln. kartų vos per 10 savaičių. Šiandien išleidžiamas apibendrinantis vaizdo įrašas, vaizduojantis visą tobulinimo procesą ir parodantis automobilį pačioje jo didybėje. Kitos serijos numatytos sausio mėnesį, kai „Nissan" „Juke-R" išvažiuos į kelius.
Palyginamieji rodikliai. „Juke" (4WD, M-CVT) ir „Juke-R"
„Juke" (4WD M-CVT) | „Juke-R" | |
Mažiausias svoris be apkrovos, kg | 1425 | 1806 |
Bendras ilgis, mm | 4135 | 4135 |
Bendras plotis, mm | 1765 | 1910 |
Bendras aukštis, mm | 1575 | 1575 |
Važiuoklė, mm | 2530 | 2530 |
Priekinė tarpvėžė, mm | 1525 | 1586 |
Galinė tarpvėžė, mm | 1505 | 1598 |
Prošvaisa, mm | 170 | 115 |
Maksimalus greitis, km/h | 200 | 257 |
Akceleracija 0-100 km/h, sek. | 8,4 | 3,7 |
Didžiausia variklio galia, AG | 190 | 485 |
Didžiausias sukimo momentas, Nm | 240 | 588 |