Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 04

„Nissan Juke-R“: radikalus kompaktiškas krosoveris

„Juke“ ir GT-R – du automobiliai – vienas radikalus kompaktiškas krosoveris. Vienetinis konceptinis automobilis, siekiant išbandyti visuomenės reakciją į tikrai sportišką „Juke“.
„Nissan Juke-R“
„Nissan Juke-R“ / „Nissan“ nuotr.

Klausimas: Kas bus jei „sukryžmintume“ „Nissan Juke“ su „Nissan GT-R“?

Atsakymas: Turėsime greičiausią, nuostabiausią ir „kiečiausią“ kompaktiškąjį krosoverį visame pasaulyje.

Negana to, kad „Nissan“ performavo naujų automobilių rinką, sukurdami krosoverio segmento automobilį – to sėkmę liudija dideli „Qashqai“ ir „Juke“ modelių pardavimai – „Nissan“ sugalvojo sukurti „Juke-R“ – pirmajį super crossover automobilį.

Nissan nuotr./Nissan Juke-R
„Nissan“ nuotr./„Nissan Juke-R“

Nors automoilis dar kuriamas, tačiau jau galima matyti, kad automobilis išlaikys "Juke" linijas su papildomai praplatintomis ratų arkomis, patobulintu priekiniu ir galiniu bamperiais bei unikaliu dviejų dalių galiniu stogo aptaku. Šie nauji bruožai pabrėža, jog tai nėra eilinis krosoveris – tai „Juke“, kuris galvoja, kad yra GT-R – ir tam jis turi puikią priežastį. Deja, tai nėra serijinės gamybos automobilis, tai kocepcinis automobilis paruoštas viešam naudojimui, suprojektuotas „Nissan“, o pagamintas kartu su pirmajančia automobilių sporto įrangos gamintoja „RML“ bei „Nissan Technology Centre for Europe“ (NTC-E).

Po variklio gaubtu slepiasi 3.8 litro, dviejų turbinų, V6 variklis, montuojamas į garsųjį „Nissan“ superautomobilį. Po bagažinės dugnu slepiasi GT-R šešių pavarų dėžė, jungianti priekinę ir galinę modifikuotą GT-R 4WD važiuoklę, o 20 colių „RAYS“ lengvojo lydinio ratlankiai užpildo kiekvieną rato arką.

Salono viduje subtiliai dera krosoverio ir  supercar automobilių apdailos elementai. „Juke“ prietaisų skydelis buvo modifikuotas, kad sutalpintų GT-R matuoklius su pritaikytu 7 colių LCD ekranu. „Juke“ išskirtinis bruožas – centrinė konsolė, kurios dizainas įkvėptas motociklo bako, išliko, o visi kiti apdailos elementai atrodo, kaip automobilio, kuris nuo pat pradžių buvo kuriamas lenktynių trasai. Dvi priekinės lenktyninės sėdynės su penkių taškų saugos diržais sumontuotos iš toli pastebimų saugos lankų, atitinkančių FIA keliamiems saugos reikalavimams, apsuptyje ir sustiprintas kėbulas, kad atlaikytų maksimaliais apkrovas.

„Nissan Juke“ šiandien yra pats įdomiausias automobilis rinkoje. Jo išryškntas krosoverio dizainas pritraukė visų Europos pirkėjų dėmesį. Vos po vienerių metų jų jau parduota daugiau nei 100,000 vienetų,“ – sako Polas Vilkoksas, „Nissan Europe“ pardavimų ir rinkodaros vyresnysis vice prezidentas.

Nissan nuotr./Nissan Juke-R
„Nissan“ nuotr./„Nissan Juke-R“

Informacija:

Bus sukurti tik du „Juke-R“, po vieną su vairu kairėje ir dešinėje pusėse.

„Nissan“ dalyvauja automobilių lenktynėse nuo 1960 metų ir šiuo metu dalyvauja  „FIA GT1 World Championship“, „Super GT“ ir „LMP2“ bei daugelyje kitų lenktynių visame pasaulyje.

„Nissan“ yra „GT Academy“ įkūrėja – unikalios varžybos „Playstation's Gran Turismo“ žadimo pagrindu, kur svajonė, tapti tikru lenktyninku, tampa realybe.

„Nissan“ ir „RML“

Nissan jau 21 metus pasitelkia „RML“ kompanijos patirtį, kuriant specialius projektus.

VIDEO: Nissan JUKE-R video 1

Pagrindinės datos:

  • 1984 – lentynininkas ir automobilių sporto inžinierius Rėjus Malokas įkuria „Ray Mallock Limited“ (RML) kompaniją. Kompanijos savo veiklą pradėjo kurdama sportinių automobilių prototipus „World Sportscar Championship“ varžyboms.
  • 1990 – pirmas „RML“ projektas su „Nissan“, kuriant „R90C“ prototipą „Le Mans“ lenktynėms. Automobilis laimėjo pirmąją startinę poziciją, pirmavo pirmąsias penkias varžybų valandas bei įveikė greičiausią varžybų ratą, kol buvo išstumtas iš trasos ir priverstas sustoti. 
  • 1998-1999 – „RML“  projektas su „Nissan“ parengiant „Nissan Primera“ automobilį „British Touring Car Championship“ lenktynėms. 1998 ir 1999 metais iškovotos komandinė ir gamintojo taurės, o 1999 metais Laurent Aïello iškovojo čempiono titulą vairuotojų įskaitoje.
  • 2003 – „RML“ sukuria „vilką avies kailyje“ – „Micra-R“ – mažytis miesto automobilis su pilnai varžyboms paruoštu „Nissan Primera“ varikliu sumontuotu galinių sėdynių vietoje. Vėliau šį variklį pakeitė V6 variklis iš „Nissan 350Z“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos