Pirmą kartą „Juke Shiro„ pristatytas Briuselio automobilių parodoje. Japoniškai „Shiro“ reiškia baltą spalvą, o naujosios versijos salone dominuoja daugybė baltų elementų. Motociklo degalų bako formą primenanti centrinė konsolė iki šiol buvo raudona arba pilka, o „Shiro„ automobilyje ji balta. Durelių porankių apdailos elementai taip pat papuošti baltais apvadais.
Oda aptrauktas vairas, pavarų svirties rankenėlė ir odinių sėdynių kraštai apvesti baltais dygsniais, o pačių sėdynių pagalvės ir atramos yra dvisluoksnės – pro perforuotą odą matosi balta apatinio sluoksnio spalva.
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Shiro“ |
Kitaip nei dominuojančiuose juodos ir pilkos spalvų salonuose, balti elementai suteikia rafinuotą kontrastą, o klientai turi dar daugiau galimybių pritaikyti „Juke“ savo skoniui.
Išorėje „Juke Shiro„ puošia stilingi tamsiai pilki 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, atlasinės sidabro spalvos durelių rankenėlių bei veidrodėlių gaubtų apdaila ir žvilgantis centrinis statramstis. „Juke Shiro“ galima įsigyti baltos arba juodos spalvos, taip pat siūlomų spalvų paletėje yra ir unikali spalva – rafinuota tamsi „Nightshade„ spalva.
„Juke“ yra individualus pasirinkimas. Jis skiriasi nuo kitų automobilių klasėje, ir tas jo unikalumas žavi pirkėjus visoje Europoje. „Juke Shiro„ su išskirtiniu balta spalva padailintu salonu suteikia pirkėjams dar vieną galimybę susikurti tokį „Juke“, kuris atitinka jų asmeninį stilių ir skonį„, – sakė Gareth Dunsmore, „Juke“ produkto vadovas Europoje.
„Juke Shiro„ kompletuojamas su aukščiausio lygio „Tekna“ komplektacija, 81 kW (110 AG) 1,5 litro dCi, 86 kW (117 AG) 1,6 litro arba 1,6 litro DIG-T benzininiu varikliu su turbina, išvystančiu 140 kW (190 AG) galią. Visi automobiliai varomi priekiniais ratais, o mechaninė transmisija, priklausomai nuo variklio, yra penkių arba šešių pavarų.
„Juke Shiro„ 1,6 litro DIG-T versiją taip pat galima įsigyti su pažangia „Nissan“ visų varančiųjų ratų „4x4-i„ sistema, kurioje įdiegta sukimo momento nukreipimo technologija derinama su naujausios kartos CVT transmisija. Šioje klasėje vieninteliame „Juke“ įdiegta sukimo momento nukreipimo sistema (angl. Torque Vectoring System, TVS) sukurta mažinti nepasukamumui, tad nepaisant didesnės prošvaisos, „Juke„ paprasta valdyti.
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Shiro“ |
„Juke Shiro“ komplektuojamas su „Nissan Connect„ sistema – tai pažangi „Nissan“ garso, komunikacijos ir navigacijos sistema su integruota spalvota galinio vaizdo kamera – elektroniniu raktu bei variklio užvedimo mygtuku, šildomomis priekinėmis sėdynėmis, klimato kontrolės sistema, kritulių ir šviesos jutikliu, užsilenkiančiais durelių veidrodėliais ir tamsintais galiniais stiklais.
Taip pat automobilyje įrengta „Nissan„ dinamikos valdymo sistema, suteikianti vairuotojui galimybę optimizuoti automobilio dinamikos funkcijas. Saugos įrangą sudaro ESP, šešios saugos oro pagalvės, ABS su EBD bei pagalbine stabdymo sistema ir trys galvos atramos gale sėdintiems keleiviams.
„Juke Shiro“ komplektaciją papildo kruopščiai atrinkti bei naudingi priedai, derantys su „Shiro„ salono detalėmis. Tai baltais dygsniais puoštas centrinis porankis su dėtuve, chromuota slenksčių apdaila su apšvietimu ir veliūriniai grindų kilimėliai su „Juke“ logotipu. Šis paketas užsakomas papildomai.
Pristačius „Juke„ 2010 metais, „Nissan“ iš naujo apibrėžė itin konkurencingą B segmentą. Dėka SUV tvirtumo ir sportinio stiliaus derinio, jis išsiskiria savo unikaliu dizainu, žavinčiu individualiai mąstančius ir kažko išskirtinio ieškančius pirkėjus. „Juke Shiro„ suteikia jiems dar didesnių galimybių atskleisti savo individualumą.
Gamintojo nuotr./„Nissan Juke Shiro“ |
„Nissan“ gamykloje Anglijoje pagamintas „Juke„ įkvėpė visos Europos klientus ir padėjo Sanderlando gamyklai 2011 metais pasiekti visų laikų gamybos rekordą – 480 485 automobilių. Sekdamas itin sėkmingo didesnio brolio „Qashqai“ pėdomis lengvasis visureigis „Juke„ viršijo visus lūkesčius 2011 metais parduoti daugiau nei 136 282 automobilių, ir tikimasi, kad 2012 metais šis skaičius dar padidės.
Remiantis „Nissan“ nuolatinio vystymosi filosofija, 2011 metais „Juke„ buvo atlikta reikšmingų inžinerinių pokyčių. Patobulinus benzininių ir dyzelinių modelių pagrindinės pavaros perdavimo santykį, sumažintas išmetamųjų teršalų kiekis, o sumažinus triukšmo lygį nepaveikiant nei vieno modelio greito įsibėgėjimo savybių, padidintas rafinuotumas. 1,6 litro 117 AG benzininio „Juke“ modelio su mechanine transmisija išmetamųjų teršalų kiekis dabar yra 139 g/km, o 1,5 litro dyzelinis modelis išmeta vos 129 g/km ir tai leido ženklinti jį „Nissan„ firmos „PURE DRIVE“ (ekologijos) ženkleliu, žyminčiu, kad modelis išmeta mažiau nei 130 g/km emisijų.