Su paprastu „Leaf“ jis dalinasi tik vienu techniniu agregatu – ličio jonų akumuliatoriumi. Visa kita – sukurta tik šiam lenktyniniam modeliui. Tiesa, tas pats akumuliatorius iš automobilio bagažinės dėl geresnio svorio pasiskirstymo perkeltas į centrą. Kalbant apie svorį, visas automobilis sveria vos 930 kg – tai 40 proc. mažiau nei paprastas „Leaf“. Jis yra 30 cm trumpesnis ir 17 cm platesnis. Nuo žemės jis „stovi“ pakilęs vos 6 cm.
Atsisakyta lenktyniniam bolidui visiškai nereikalingų galinių durelių. Tiesa sakant, kad tai „Leaf“ automobilis galime spręsti tik iš žibintų. Jose naudojamos taupiai elektrą naudojančios LED lemputės.
Taigi, ko vertas šis bolidas, jei „Nissan“ jį vadina sportiniu? Variklis – 107 AG ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiantis elektrinis. Maksimaliai sportišku rėžimu jis akumuliatorius ištuština per 20 min, o jį pakrauti su greitu įkrovikliu užtruks 30 min. Taigi, tai labiau trumpų lenktynių, ne „Le Mans“ serijos varžybų dalyvis.
Jo maksimalus greitis yra 150 km/h, o iki šimto įsibėgėja per 6,85 sek. Jokių rekordų čia nesimato, tačiau vis vien manome, kad vairuoti tokį automobilį trasoje būtų vienas malonumas.