Pradedame nuo blogų žinių AG mėgėjams. Tiksliau, vis didesnių skaičių ieškantiems internautams. Bloga žinia tokia – automobilio galia nepadidėjo. Kaip ir 2012-ųjų modelis, naujasis GT-R turi lygiai 550 AG.
Tačiau galia – ne viskas. „Nissan“ sunkiai dirbo kurdami naujus purkštukus, kurie kurą į šešis cilindrus paruoda greičiau ir pagerina akceleratoriaus jautrumą. Ypač – važiuojant dideliu greičiu.
Taip pat, „Nissan“ inžinieriai sukūrė naują tepalo pompą, kuri palaiko tolygesnį tepalo slėgį ir karštų pasivažinėjimų metu saugo variklį nuo tepalo bado. Dar viena smulkmena – atnaujintas turbinos vožtuvas, kuris dirbs greičiau.
Japonai atnaujintam „Godzilla“ pravardžiuojamam superautomobiliui sugebėjo padovanoti žemesnį svorio centrą. Kartu su naujais amortizatoriais ir stabilizatoriais šis atnaujinimas suteiks dar geresnes valdymo savybes.
Dabar – įdomioji dalis. Paprastai, atnaujindami interjero dalis gamintojai pasakoja apie malonesnius lietimus, geresnisu kvapus ir panašius dalykus. Tuo tarpu „Nissan“, atnaujinę GT-R interjero mazgus, sako, kad naujas plastikas yra tvirtesnis ir prisideda prie didesnio kėbulo standumo. Štai taip.
Atnaujintas modelis prekyboje pasirodys šio mėnesio pabaigoje. Tiesa, pradžioje Japonijoje. Už kelių mėnesių jis pasirodys ir Europoje. Anksčiau ar vėliau pasieks ir JAV.