„Nissan" pradėjo įgyvendinti savo pirmąją iki šiol pasaulinę prekės ženklo reklaminę kampaniją, įskaitant oro uostuose besipuikuojančius reklaminius skydus su Bolto ir jo „Nissan GT-R" atvaizdu. Ši kampanija, pavadinta „WHAT IF_", reklamuoja gerai žinomus „Nissan" produktus ir technologijas, reprezentuojančias patrauklias „Nissan" naujoves.
Partnerystė tarp Usaino Bolto ir „Nissan" užsimezgė gana natūraliai, kai jis 2009 m. tapo „Nissan GT-R" savininku.
„Aš naršiau po internetą ir užtikau „Nissan GT-R". Jie (automobilių tema rašantys žiniasklaidos atstovai) sakė, kad tai geriausias iki šiol pagamintas automobilis, skirtas šiuolaikiniam gyvenimui", - pasakojo Boltas.
„Nissan GT-R" - nuostabus automobilis, tobulai man tinkantis. Man jame viskas patinka. Jį vairuodamas aš patiriu malonumą, jaučiuosi visiškai saugus. Ir man tai svarbiausia."
„Nissan" tikisi, jog „WHAT IF_" kampanija bus sėkmingai įgyvendinta. Bendrovė paskelbė, jog Boltas tapo jos pasaulinės reklaminės kampanijos veidu. Pirmoji reklama su Boltu ir „Nissan GT-R" pasirodys birželio 1 d. pagrindiniuose pasaulio oro uostuose.