Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 06 05

„Nissan“ užmezgė partnerystę su greičiausiu pasaulyje žmogumi – Usainu Boltu

Triskart olimpinis čempionas ir daugkartinis pasaulio rekordininkas Usainas Boltas 100 metrų gali nubėgti per 9,58 sekundės. Jis taip pat aptiko, kad vairuodamas „Nissan GT-R" iki 100 km/h gali pagreitėti per 2,8 sekundės. Taigi olimpinis čempionas ir greičiausias pasaulyje žmogus įsigijo „GT-R". Dabar, kai Usainas Boltas nebėga, jis vis tiek gali greitai judėti. Iš tiesų greitai.
„Nissan“ reklama su Usainu Boltu
„Nissan“ reklama su Usainu Boltu / Gamintojo nuotr.

„Nissan" pradėjo įgyvendinti savo pirmąją iki šiol pasaulinę prekės ženklo reklaminę kampaniją, įskaitant oro uostuose besipuikuojančius reklaminius skydus su Bolto ir jo „Nissan GT-R" atvaizdu. Ši kampanija, pavadinta „WHAT IF_", reklamuoja gerai žinomus „Nissan" produktus ir technologijas, reprezentuojančias patrauklias „Nissan" naujoves.

Partnerystė tarp Usaino Bolto ir „Nissan" užsimezgė gana natūraliai, kai jis 2009 m. tapo „Nissan GT-R" savininku.

„Aš naršiau po internetą ir užtikau „Nissan GT-R". Jie (automobilių tema rašantys žiniasklaidos atstovai) sakė, kad tai geriausias iki šiol pagamintas automobilis, skirtas šiuolaikiniam gyvenimui", - pasakojo Boltas.

„Nissan GT-R" - nuostabus automobilis, tobulai man tinkantis. Man jame viskas patinka. Jį vairuodamas aš patiriu malonumą, jaučiuosi visiškai saugus. Ir man tai svarbiausia."

„Nissan" tikisi, jog „WHAT IF_" kampanija bus sėkmingai įgyvendinta. Bendrovė paskelbė, jog Boltas tapo jos pasaulinės reklaminės kampanijos veidu. Pirmoji reklama su Boltu ir „Nissan GT-R" pasirodys birželio 1 d. pagrindiniuose pasaulio oro uostuose. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos