Pirmasis kadre pasirodo i8 sportinis hibridas. Jo elektros motoras suporuotas su pusantro litro, trijų cilindrų benzininius varikliu. Gamintojo teigimu, šis modelis iki 100 km/h įsibėgės per mažiau nei 5 sekundes, o vidutinės jo degalų sąnaudos sieks tarp 5 bei 7 litrų degalų šimtui kilometrų. Visgi, vokiečiai priduria, kad mokantys važiuoti taupiai tą patį atstumą įveiks ir su mažiau nei 3 litrais benzino.
Nuo objektyvų nepasislėpė ir 2 serijos kupė – tikėtina, kad 235i su 3,0 litrų, 6 cilindrų varikliu bei turbokompresoriumi. Pastarasis modelis savo proporcijomis primena kažką tarp M3 E92 bei 1 M kupė.
Paskutinis Niurburgringe užfiksuotas BMW – naujasis M3. Tikriausiai jau seniai žinote, kad M3 bus gaminamas tik su ketverių durų sedano kėbulais – kupė modeliai bus vadinami M4. Galinius M3 ratus suka 6 cilindrų variklis, patikimų šaltinių teigimu, generuojantis apie 420-450 AG. Gamyklinė versija oficialiai debiutuos rugsėjį vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje.