Po pergalės savo klasėje, birželio mėnesį, ištvermės lenktynių čempionate, Niurburgringo trasoje sekė ne ką mažiau įspūdingas momentas. Analogišką modelį vairavęs lenktynininkas, rugpjūčio mėnesį vykusiose šešių valandų ištvermės lenktynės, toje pačioje, itin sudėtingoje trasoje, sugebėjo kvalifikacijoje užimti pirmąją vietą. VLN serijos lenktynėse dar to nėra buvę, kad automobilis su priekiniais varančiaisiais ratais startuotų iš pirmosios vietos. Negana to, sportininkas sugebėjo išlaikyti savo poziciją bei nugalėjo lenktynes.
Gamintojo nuotr./Žiedinėms lenktynėms pritaikytas „Audi TT RS“ |
„Audi Sport“ divizijos vadovas, Romolo Liebchenas, teigia, kad šis modelis pasižymi itin lengvu valdomumu betkokioje lenktynių trasoje. Negana to, visi mechaniniai mazgai suprojektuoti taip, kad be vargo atlaikytų 24 valandų lenktynėse patiriamas apkrovas, esant net ir pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis.
Gamyklinis 2,5 litro penkių cilindrų variklis su turbokompresoriumi turi labai didelį resursą. Priekinius varančiuosius ratus šis agregatas suka per šešių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę, kuris valdoma už vairo esančių mentelių pagalba. Tai leidžia maksimaliai susikoncentruoti į vairavimą.
Lenktyninio automobilio kėbulas turi tvirtus aerodinaminius elementus, kurie, esant dideliam greičiui generuoja didelę prispaudžiamąją jėgą. Tačiau posūkius dideliu greičiu įveikti leidžia ne tik puikia išnaudojama oro pasipriešinimo jėga, bet ir techniškai pažangūs pakabos elementai su plačiomis reguliavimo galimybėmis.
Visas šis malonumas kainuoja tikrai nemažai: 180 tūkst. eurų (612 tūkst. lt). Tačiau lenktynėse tokią techniką aplenkti su mažesnėmis investicijomis būtų išties sudėtinga. „Šis modelis buvo kurtas, naudojant „Audi R8 LMS“ technologijas. Mūsų klientams tai – proga įsigyti galingą, sąlyginai pigų bei technologiškai pažangų lenktyninį automobilį, kurį prižiūrėti padėsime mes“, - teigia „Quattro“ padalinio vadybos direktorius, Werneris Froweinas.
Gamintojo nuotr./Žiedinėms lenktynėms pritaikytas „Audi TT RS“ |