Ne, pasirodo, ne nauja prancūziško vyno rūšis, o karštas hečbekas. Visiškai naujas „Peugeot 208 GTi“ turėtų padėti lipti iš duobės, kurioje šiuo metu yra visas „PSA Peugeot – Citroen“ koncernas. Palyginti su pirmtaku, naujasis modelis tapo lengvesnis ir šiek tiek galingesnis. Tai turėtų padėti surasti naujų klientų ir pasiveržti dalį rinkos iš „Renault Clio RS“.
Nauja dieta leido sumažinti automobilio svorį net 165 kilogramais, palyginus su ankstesniu „207 GTi“. Taip pat automobilis nuo šiol turės 1,6 l turbo benzininį variklį, kuris, palyginti su pirmtaku, galingesnis 22 arklio galiomis. Naujasis automobilis turės 197 arklio galias ir maksimalų 203 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. šis spirgas įsibėgės per mažiau nei 7 sekundes.
Ar jau minėjome, kad prancūzai moka gaminti karštus hečbekus? Turime tai patvirtinančių faktų. Naujasis „208 GTi“ turės pažemintą ir standesnę važiuoklę nei standartinis modelis, taip pat sportiškiau sureguliuotą vairo mechanizmą, šešių pavarų mechaninę greičių dėžę ir galimybę visiškai išjungti ESP sistemą, smagiam pasivažinėjimui.
Pirmieji penkiasdešimt „208 GTi“ bus papuošti išskirtine, balta „Satin Pearlescent“ spalva, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais, Prancūzijos vėliavos dažymu ant priekinių grotelių ir navigacijos sistema.
Taip pat debiutuoja ir kita „Peugeot 208 XY“ versija. Kaip skelbia gamintojas, ši versija labiau pritaikyta mieste gyvenantiems ir čia daugiausia važinėjantiems vairuotojams. Abi šios versijos oficialiai debiutuos Paryžiaus automobilių parodoje.