Ankstesnės kartos RS turėjo 5,0 litrų V10 „bi-turbo“ agregatą su 571 AG bei 650 Nm. Naujojo modelio variklio skyriuje sumontuota kiek mažesnė jėgainė – 4,0 litrų V8 TFSI su dviem turbokompresoriais. Praktiškai ta pati jėgainė suka ir „Bentley Continental“ ratus.
Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant“ |
Oficialiai teigiama, jog šis agregatas išvystys 552 AG esant 5700-6700 aps./min. bei 750 Nm esant 1750-5500 aps./min. Į visus varančiuosius ratus galia bus siunčiama per aštuonių laipsnių „tiptronic“ automatinę pavarų dėžę.
Gamintojas deklaruoja, kad naujoji V8 jėgainė turės ir cilindrų išjungimo sistemą (COD – „Cylinder on Demand“), kuri iš variklio nereikalaujant daug galios atjungs net keturis cilindrus. Tokiu būdu „Audi“ stengiasi įtilpti į vis labiau griežtėjančias taršos emisijas bei leidžia sumažinti galingo universalo degalų sąnaudas.
Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant“ |
Naujosios kartos RS6 iki 100 km/h įsibėgės net puse sekundės greičiau už savo pirmtaką. Negana to, dėl visų varančiųjų ratų 100 km/h šis šeimyninis universalas pasieks 0,4 sekundės greičiau nei BMW M5, tuo tarpu nuo „Lamborghini Gallardo LP 560-4“ superautomobilio atsiliks tik 0,2 s.
Maksimalus bazinio „Audi RS6 Avant“ greitis bus ribojamas ties 250 km/h padala, tačiau už papildomą mokestį gamintojas sumontuos „Dynamic“ paketą, kuris ribotuvą nukelia iki 280 km/h ribos. Visgi, tikri Vokietijos „autobanų“ mėgėjai galės užsisakyti „Dynamic Plus“ įrangą, leidžiančią „Audi“ spidometro rodyklei „atsigulti“ ant 305 km/h padalos.
Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant“ |
Reikėtų nepamiršti, kad kalba eina ne apie egzotišką superautomobilį, o apie šeimyninį universalą. Tiesa, ne apie bet kokį, o apie raumeningą universalą. „RS6 Avant“ yra beveik 5 metrų (4979 mm) ilgio, o jo bagažinės talpa – net 1680 litrų. Vokiečiai teigia, jog net ir bazinio modelio įranga tenkins išrankaus vairuotojo lūkesčius.
Gamintojas pabrėžia ir sumažėjusį automobilio svorį. Kadangi net 20 procentų automobilio dalių yra pagaminta iš aliuminio, naujasis RS6 už savo pirmtaką lengvesnis net 100 kilogramų. Tai ne tik suteikia geresnį valdymą bei galimybę greičiau važiuoti vingiuotuose keliuose, bet ir sumažina degalų sąnaudas. „Audi“ teigimu, naujasis itin greitas universalas šimtui kilometrų kelio vidutiniškai pareikalaus 9,8 litro degalų.
Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant“ |
Vokiečiai taip pat patobulino ir pakabą. Pranešama, kad naujieji baziniai RS6 turės suspaustu oru reguliuojamą pakabą, standesnius jos elementus bei patobulintą „Dynamic Ride Control“ sistemą. „Audi“ deklaruoja, jog visas pagalbines vairavimo kontroles bus galima visiškai išjungti.
390 mm skersmens priekiniai automobilio stabdžių diskai su šešių stūmokliukų suportais padės efektyviai sumažinti greitį, tačiau tiems, kuriems skaičiai rūpi labiau nei praktinės automobilio galimybės, siūloma įsigyti ir 420 mm anglies-keramikos stabdžių diskus.
Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant“ |
Standartiniai „RS6 Avant“ iš surinkimo gamyklų išriedės ant 20 colių kaltinių ratlankių. Už papildomą mokestį gamintojas šiam modeliui sumontuos ir vienu coliu didesnius ratus.
Šie „Audi“ universalai iš gamyklos išrieda kaip keturviečiai automobiliai, tačiau papildomos įrangos sąraše bus ir į tris dalis padalinta galinė sėdynė.
Gamintojo nuotr./„Audi RS6 Avant“ |
Naujosios kartos „RS6 Avant“ Europoje debiutuos kitais metais.