„Porsche“ vadovas Matthiasas Muelleris pastebėjo, kad nors F–1 turi begalę teigiamų aspektų, tai yra labai brangus sportas. Taip, vokiečiai turi pakankamai pinigų, tačiau tikėtis finansinės naudos galima tikėtis tik varžantis su F–1 lyderiais. O sukurti tokią stiprią komandą užtruktu ne vienus ar dvejus metus. Reikia tik prisiminti „Honda“ ir „Toyota“ pasirodymus praeitą dešimtmetį...
Muelleris pastebėjo, kad jis kalba tik „Porsche“ vardu, o kitos VW grupės įmonės gali turėti ir kitokių planų. Formulėje išvydę, tarkim, „Volkswagen“ gamyklinę komandą galime būti tikri, kad visos šiam sportui sukurtos technologijos pasieks ir „Porsche“, ir kitas grupės įmones. Tik toks finansinis modelis gali pasirodyti vokiečiams vertas reikalingų investicijų.
O Le Mane taisyklės kiek kitokios. Visų pirma, nebūtina tokia didelė pradinė investicija norint šiose lenktynėse startuoti konkurencinga technika. Visų antra, „Porsche“ jau ne pirmus ir ne dešimtus metus teikia techniką čia startuojančioms komandoms. Ir savo klasėje skaičiuoja pergales ne vienetais, o dešimtimis. Taip, tai gerokai žinomesnis pasaulis, nei „Formulė–1“.