Teigiama, jog „gatvinių“ modelių gamyba prasidės kitų metų rugsėjį. „Volkswagen“ planuoja išleisti 2500 tokių modelių.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Polo R WRC“ |
Atskleista, jog „Polo R WRC“ turės 2,0 litrų keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi. Šis agregatas išvystys 217 AG bei maksimalų 350 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu šeštosios kartos „Golf GTI“ turi 207 AG bei 280 Nm.
Gamintojo teigimu, tokia variklio galia nedideliam hečbekui iki 100 km/h leis įsibėgėti per 6,4 sekundės (0,8 s greičiau nei „Golf GTI“), o maksimalus jo greitis sieks net 241 km/h.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Polo R WRC“ |
Automobilio kėbulą puošia platesnės priekinės grotelės, galinis difuzorius bei galinis spoileris. Teigiama, jog iš gamyklos šie „Polo“ išriedės ant 18 colių ratlankių, kurie leido sumontuoti didesnio diametro stabdžių diskus.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Polo R WRC“ |
„Volkswagen“ priduria, kad „Polo R WRC“ modeliai kainuos nuo 33,9 tūkst. eurų (117 tūkst. Lt).
Negana to, gamintojas parodė, kaip atrodys tikroji Pasaulio Ralio Čempionatui (WRC) paruošta versija. Koncernas apie dalyvavimą aukščiausio lygio ralio čempionate pranešė 2011-ųjų gegužę.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Polo R WRC“ |
„Polo WRC“ po kapotu turi 1,6 litro keturių cilindrų variklį su naujausia tiesioginio įpurškimo technologija bei moderniu turbokompresoriumi. 300 AG bus perduodami į visus varančiuosius ratus.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Polo R WRC“ |
Kaip ir kituose WRC boliduose, šiame taip pat sumontuota „anti-lag“ sistema, palaikanti turbokompresoriaus sparnuotės sukimąsi net ir vairuotojui nukėlus koją nuo akceleratoriaus pedalo. Ne paslaptis, kad ši technologija montuojama tik automobilių sporte.
„Volkswagen“ kartu su kai kuriomis kitomis Pasaulio Ralio Čempionate dalyvaujančiomis komandomis ir toliau bando savo techniką prieš sausio 15-ąją startuosiantį Monte Karlo etapą.