Didelis spalvų, apdailos lygių bei interjero detalių pasirinkimas – to anksčiau niekas nesiūlė mažų automobilių segmente. Klientams toks gausus pasirinkimas tampa privalumu, o gamintojams – dideliu iššūkiu. Tačiau Eizenacho darbuotojai yra pasirengę imtis šios užduoties. „Su šiuo modeliu galėsime pademonstruoti savo įgūdžius. Klientai tikrai liks nustebinti madingo, miesto automobilio, kuris prekyboje pasirodys kitų metų pradžioje, apdailos įvairovės,“ – sako Stefanas Fesseris, gamyklos vadovas.
S.Fesseris drauge su 1600 darbuotojų komanda visus metus kruopščiai ruošėsi gamybos startui. Pasirengimo metu gamykloje sėkmingai buvo surenkami „Corsa“ modeliai, kurių pagaminta jau milijonai. „Opel“ kompanija, besirengiant naujo ADAM modelio gamybai, investavo daugiau nei 190 mln. eurų į gamyklos plėtrą, naujus ultra-modernius įrenginius, naujus pastatus.
„Opel ADAM” – tikrai vokiškas
Automobilių pramonėje nėra įprasta tai, kad mažų automobilių segmento modelis būtų gaminamas Vokietijoje. „Opel“ yra vienintelis automobilių gamintojas nusprendęs mažąjį modelį gaminti Vokietijoje, nes čia gamykloje dirba patyręs personalas.
Gamintojo nuotr./„Opel Adam“ |
„ADAM sudėtinga gamyba ir logistika tampa tikru iššūkių mums, kurį mes mielai priimsime. Norime patvirtinti faktą, kad taip, tokį automobilį galima gaminti ir Vokietijoje,“ – sako Stefanas Fesseris.
Eizenacho gamyklos lankstumas leis klientams rintis neribotas apdailos variacijas. Jie galės rinktis iš plataus spektro kėbulo spalvų paletės, kurias galės derinti su trimis skirtingomis stogo spalvomis. Be to, bus galima rinktis įvairias salono spalvas, dekoro detales, apmušalus bei LED lempučių stogo apšvietimo komplektą „starlight“.
Markas Adamas, „Opel“ dizaino vice prezidentas sako: „Nei vieno kito šio segmento automobilių gamintojo modelis nėra taip stipriai individualizuotas kaip mūsų „Opel ADAM“. Mes siūlome neribotą išorės ir salono spalvų, dekoro detalių, įvairių medžiagų pasirinkimą bei derinius. Tai neįtikėtina, bet nė vienas klientas neturės lygiai tokio pačio automobilio.“
Visiškai nauja informacinė ir pramogų sistema – „Android“ operacinės sistemos ir „Apple IOS“ programinė įranga
Naujoji sistema, kuri siūloma tik aukštesnės klasės automobiliuose, yra visiška naujovė mažųjų modelių segmente. Informacinė ir pramoginė sistema turi integruotą išmaniųjų telefonų „Apple IOS“ programinės įrangos ryšį bei kitas interneto programas.
Baigiamieji modernios įrangos diegimo darbai
Šią savaitę, gamykloje prasidėjus atostogoms, gamybos ekspertai atlieka baigiamuosius ADAM surinkimo įrangos diegimo darbus. Ji yra diegiama toje pačioje gamybos linijoje, kur yra surenkami „Corsa” modeliai. Vienoje gamybos linijoje surenkant du skirtingus modelius, reikalaujama didelio kruopštumo. Nemažai dėmesio Eizenache sulaukė prieš kelias savaites nuo gamybos linijos nuriedėję, šachmatų lentos raštais išmarginti šio modelio bandomieji prototipai.
Naujas gamybos pastatas, nauji dažymo robotai ir suvirinimo įrenginiai
Gamyklos plėtros centru tapo naujas pastatas E100. 22 tūkst. kvadratinių metrų pastate bus surenkamas kėbulas ir važiuoklė. Čia įdiegta nauja suvirinimo įranga. Naujas gamyklos pastatas turi tiesioginę geležinkelio prieigą, todėl dalys tiekiamos nenutrūkstamai. Čia taip pat yra įrengta viena šoninio ir septynios galinio pakrovimo rampos sunkvežimiams. Naujasis surinkimo centras yra sujungtas su kėbulo surinkimo korpusu bei su paskutiniąja surinkimo linija. Todėl visos automobilio detalės yra sklandžiai tiekiamos ta pačia linija.
Dažymo cechas taip pat pasirengęs dažyti naują ADAM. Čia įdiegta ultra-moderni robotų sistema, kuri užtikrins geriausią skirtingų kėbulo tipų dažymo kokybę.
Naujuosius „Opel ADAM“ bus galima užsisakyti po pasaulinės premjeros vyksiančios Paryžiaus automobilių parodoje, kuri prasidės rugsėjo 29 d. ir truks iki spalio 14 d. Prekybos salonuose mažieji ADAM pasirodys 2013 metų vasarį.