„Opel” parodos stende, spalvinga ADAM kolekcija atskleis vis kitą šio modelio savitumą ir leis parodos lankytojams gerėtis inovatyviomis funkcijomis bei neprilygstamomis galimybėmis susikurti būtent savo, individualų automobilį. Šio modelio kūrėjai siekė, kad jis būtų unikalus.
Parodos metu bus paskelbta ADAM kaina, todėl lankytojai jau galės užsisakyti savo automobilį. „Opel“ atstovai norėjo sužinoti, kaip žmonės naudodamiesi daugybę pasirenkamų funkcijų susikurs savo svajonių ADAM automobilį. Keturi darbuotojai turėjo galimybę pirmieji susikurti savo individualų ADAM.
Marketingo ekspertė Keitė norėjo, kad jos ADAM būtų ryškus ir spalvingas, todėl ji pasirinko sportišką komplektaciją „ADAM SLAM“. Prie ypatingai ryškios „Red’n’Roll” kėbulo spalvos ji priderino baltą stogą, juodus ratus su baltais ratlankiais. Kad automobilis būtų elegantiškesnės, Keitė rinkosi odines sėdynes. O didžiausiam malonumui patirti, ji pasirinko žvaigždžių imitacijos salono stogo apšvietimą. „Tai suteikia magiškos paslapties,” – paaiškino Keitė. „Opel” yra pirmasis automobilių gamintojas pasiūlęs tokį salono stogo apšvietimą mažų automobilių segmente, kas lig šiol buvo randama tik prabangiuose automobiliuose.
Keitės kolega, projektuotojas Oliveris, pasirinko elegantišką „ADAM GLAM“ komplektaciją, nes jam patiko įmantrus šiltos „A Star is Brown” ir baltos spalvų derinys. Aistringas dviratininkas Oliveris pasirinko išskirtinį „Opel” dviračių laikiklį „FlexFix”, kuris yra įmontuotas į galinį bamperį, tad jo automobilis įgavo dar didesnį šiuolaikinį mobilumą miesto gatvėse.
Apšvietimo inžinierius Philipas yra modernių technologijų ir muzikos mylėtojas, todėl savo jausmingam ADAM JAM parinko pačią moderniausią „IntelliLink“ pramoginę – informacinę sistemą, su didelės raiškos 7 colių skersmens spalvotu lietimui jautriu ekranu. Ši sistema pilnai integruoja išmanųjį telefoną „iPhone“. Jis taip pat pasirinko „Infinity“ garso sistemą su aštuoniais garsiakalbiais, kad galėtų nevaržomai mėgautis savo mėgstama muzika ir Johnny Cash.
Inžinierė Sabrina, visuomet seka paskutines mados tendencijas, ji vertina aktyvų, sportišką gyvenimo būdą. Todėl jai labiausiai patiko ADAM JAM su itin ryškia žaliosios citrinos „Greenspotting“ kėbulo spalva.
„Spalvų pavadinimai taip pat gali būti spalvingi,” – paaiškino ji šypsodamasi. Kad savo ADAM suteikti dar daugiau sportiškumo, Sabrina pasirinko OPC (Opel Performance Center) komplektaciją, tad ADAM įgavo tvirtumo.
Keitės, Oliverio, Philipo ir Sabrinos suskurti ADAM bus pristatyti per dvi savaites, o kad laukimas būtų malonesnis, jie galės apžiūrėti kitus ADAM Paryžiaus automobilių parodoje.
Įspūdingai didelė ADAM kolekcija Paryžiuje
Keturi testiniai ADAM automobiliai, yra tik maža dalis šio modelio versijų, kurias individualiai gali susikurti kiekvienas. Paryžiaus automobilių parodoje „Mondial de l’Automobile” bus pristatyta daugybė šio modelio apdailos ir komplektacijų variantų.
„Opel“ stende bus demonstruojama gausybė skirtingų ADAM modelių. Čia bus parodytos ne tik didžiulės spalvų, apdailos bei individualių pasirinkimų galimybės, bet ir naujausia „IntelliLink“ informacinė – pramoginė sistema, automobilyje integruojanti išmaniuosius telefonus („Apple iOs“ ir „Andriod“). Interaktyvūs moduliai, garso ir vaizdo įranga, eksponuojami ADAM automobiliai leis įgyvendinti „Opel“ dizainerių ir inžinierių sukurtus sprendimus tokius kaip, salono lubų ir prietaisų skydelio apšvietimas bei dekoras, įvairių spalvų ratlankiai. Specialus displėjus leis lankytojams prisijungti savo išmanius telefonus ir išbandyti naują „IntelliLink” informacinę – pramoginę sistemą.