- Keturių durų harmoningų proporcijų sedanas, pasižymintis visomis geriausiomis „Astra” savybėmis
- Išmanios technologijos, aukšta surinkimo kokybė ir prabangi vidutinės klasės modeliams pritinkanti apdaila, pirmą kartą panaudota kompaktinių automobilių klasėje
- Efektyvūs „ecoFlex” modeliai – anglies dvideginio tarša tik 99 g/km, o galia - 96 kW/130 AG
Birželį prasidedant prekybai, pirmieji pirkėjai naująjį „Astra“ sedaną gali rinktis su vienu iš 7 variklių: keturi benzininiai agregatai (nuo 74 kW/100 AG iki 132 kW/180 AG), kurių trys gali būti montuojami su 6 laipsnių automatine pavarų dėže, ir trys dyzeliniai varikliai (nuo 70 kW/95 AG iki 96 kW/130 AG). Dviejų itin ekonomiškų „Astra“ 1,7 CDTI „ecoFlex“ nočbekų su „Start/Stop“ įranga bei kitomis ekonomiškumą gerinančiomis funkcijomis, varikliai išvysto 81 kW/110 AG arba 96 kW/130 AG, ir 100 km sunaudoja nuo 3,7 l dyzelino. Anglies dvideginio tarša tesiekia 99 g/km. Nepaisant gausaus variklių pasirinkimo, kitų metų pradžioje keturių durų „Astra“ bus galima įsigyti ir su nauju efektyviu „SIDI ECOTEC“ keturių cilindrų benzininiu, 1,6 l darbinio tūrio varikliu su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema.
Naujas „Astra“ nočbekas (ilgis/plotis/aukštis: 4658/1814/1476 mm) turi 2685 mm ratų bazę ir didelę salono erdvę. Sedano bagažinės talpa yra 90 l didesnė nei penkiadurio hečbeko – 460 l. Nulenkus galines sėdynes santykiu 60:40, bagažo skyrius padidėja iki 1010 l.
„Sportiškas ir elegantiškas „Astra” sedano dizainas pagyvina keturių durų kompaktinių automobilių klasės sedanų rinką. Kaip ir visi mūsų „Astra“ modeliai sukonstruoti Riuselsheimo gamykloje, šis siūlo klientams pažangias technologijas bei aukštą, jau pripažintą kokybę,“ – sako Karlas-Friedrichas Stracke, „Opel“ generalinis direktorius. „Naujas „Astra“ nočbekas yra reikšminga mūsų produktų plėtros strategijos dalis. Jis stilingas ir yra pigesnė alternatyva vidutinio dydžio keturių durų automobilių pirkėjams. Mes esame įsitikinę jo populiarumu Vakarų Europoje bei tikimės, kad jis užkariaus didelę rinkos dalį tokiose šalyse kaip Rusija ir Turkija, kuriose tradiciškai paklausą turi kompaktiniai automobiliai su atskiru bagažo skyriumi.“
Sportiškas ir stilingas dizainas bei subalansuotos proporcijos
„Opel” dizainerių komanda suteikė naujam „Astra” nočbekui stilingą bei aptakų siluetą. Stogo linija keleivių zonoje žemėja ir per statų galinį stiklą nedideliu kampu susilieja su bagažinės dangčiu, kuris baigiasi elegantišku oro aptaku. Galinis statramstis nuožulniai nusidriekia iki bagažinės dangčio, todėl kėbulas atrodo elegantiškai. Išraiškinga linija einanti nuo durų rankenų link kėbulo galo automobilio galinėje dalyje ir sukuria atletišką „raumeningą“ įspūdį ties galiniu statramsčiu ir galine ratų arka. Automobilio galinė dalis išsiskiria vertikaliu galiniu stiklu, ant bagažinės dangčio integruotu oro aptaku ir plačių formų galiniu buferiu. Galinių žibintų dizainas atkartoja kitų „Astra“ modelių žibintų formas, o subtilus išlenkimas sukuria plataus ir solidaus automobilio įspūdį, bet išvengia masyvumo. Yra dar keletas išskirtinių dizaino elementų, pavyzdžiui galinio buferio numerio tvirtinimo vieta atkartoja bagažinės dangčio formas. Visi šie elementai drauge sukuria subalansuotą ir harmoningą automobilio dizainą.
Markas Adamas, dizaino padalinio viceprezidentas sako: „Mūsų „Astra” modelių šeima puikiai atitinka „Opel“ koncerno menišką dizainą, kuris kartu su vokišku preciziškumu pavirsta į dinamišką madingą automobilį. Visi kėbulo tipai turi savitumo. Tikime, kad keturių durų „Astra“ sedanas, netrukus pasirodysiantis prekyboje, turi pačias geriausias proporcijas ir yra pats stilingiausias nočbekas kompaktinių automobilių klasėje.“ Pirkėjai, norintys dar labiau išsiskiriančio keturių durų „Astra“ modelio, gali rinktis įvairaus dizaino ir dydžio ratlankius net iki 19 colių.
Pažangios technologijos ir „Astra” kokybė kompaktinių sedanų klasėje
Sportiškas ir elegantiškas dizainas, tipinė „Astra” kokybė ir daugybė naujų technologijų - kai kurios išskirtinės, neįprastos šiam segmentui – toks „Opel“ naujas kompaktinis nočbekas skirtas pirkėjams turintiems didelių lūkesčių. Adaptyvinė žibintų AFL+ sistema su „bi-xenon“ žibintais ir daugybe įmantrių apšvietimo funkcijų, tokių kaip lenkimo, papildomo apšvietimo posūkiuose, ilgųjų šviesų žibintų su automatiniu įjungimu ar išjungimu funkcijomis didina saugą.
Pagal parduodamų „Astra“ modelių kiekį Rusija žengia trečioje vietoje
Adaptyvinė „FlexRide“ važiuoklės sistema, kuri automatiškai reguliuoja amortizatorių darbą atsižvelgiant į vairavimo sąlygas bei leidžia vairuotojui rinktis tris skirtingus važiavimo režimus – kasdienį „Standard“, komfortišką „Tour“ ir sportišką „Sport“. Ergonominės vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sertifikuotos Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Aktion Gesunder Rücken e.V.”).
Keletas informacinės pramoginės sistemos patobulinimų keliones paverčia patogesnėmis ir saugesnėmis. Navigacijos sistema „Navi 900“ turi daugiau nei 30 Europos šalių žemėlapius bei skaitmeninį kelionės vedlį SD kortelėje.
Auganti kompaktinių sedanų paklausa
Naujas keturių durų sedanas papildo „Astra” šeimą naujos kartos modeliu. Vakarų Europoje, ypač Vokietijoje ir Ispanijoje, „Opel“ rinkodaros specialistai įžvelgia dideles galimybes naujo „Astra“ keturių durų modelio paklausos augimui, kaip kompaktiškam ir labiau prieinamam sedanui iš aukštesnės klasės. Be to, kompaktinių sedanų paklausa didėja sparčiai augančiose Rytų ir Vidurio Europos rinkose, ypač Rusijos ir Turkijos. Šiuo metu Rusijos rinka užima antrą vietą pagal pardavimų apimtis Europoje ir iki 2014 m. turėtų tapti didžiausia Europos rinka, kurioje bus parduota per 3,4 mln. automobilių kasmet. Daugiau nei 60 proc. Europoje parduodamų naujų visų klasių sedanų yra parduodami Rusijoje. Praėjusiais metais 51 proc. kompaktinės klasės automobilių pirkėjų rinkosi būtent nočbeko versiją. Pagal parduodamų „Astra“ modelių kiekį Rusija yra trečioje vietoje. Todėl „Opel“ nusprendė naujo „Astra“ šeimos modelio premjerą surengti būtent Rusijoje – Maskvos automobilių parodoje, kuri vyks rugpjūčio 29 – rugsėjo 9 d.