Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2013 06 07

„Opel Astra GTC“ su naujuoju SIDI varikliu: 0-100 km/h per 8,6 s ir 6,1 l/100 km degalų sąnaudos

Naujas 1,6 litro SIDI benzininis variklis su turbokompresoriumi „Opel“ kompanijai turėtų padėti prisivilioti nemažai klientų. Mat, vokiečiai teigia, kad su šiais agregatais gaminami „Astra GTC“ bus ir dinamiški, ir ekonomiški.
„Opel Astra GTC“
„Opel Astra GTC“ / „Opel“ nuotr.

1,6 litro, keturių cilindrų SIDI („Spark Ignition Direct Injection“) varikliai su turbokompresoriais generuoja 170 AG ir 260 Nm sukimo momentą 1650-3200 aps./min. diapazone. Negana to, lenkimų metu vairuotojai galės pasinaudoti ir „Overboost“ funkcija, kuri tam tikram periodui turbokompresoriui leidžia generuoti didesnį slėgi ir tokiu būdu sukimo momentą padidina 20-čia Nm.

SIDI agregatai montuojami ne tik šiuose hečbekuose, bet ir „Astra Sports Tourer“ universaluose, „Cascada“ kabrioletuose bei „Zafira Tourer“ vienatūriuose. GTC versijos kėbule patalpinta 1,6 litro jėgainė automobiliui iki 100 km/h leis įsibėgėti per 8,6 sekundės bei išvystyti maksimalų 219 km/h greitį.

Negana to, važiuojant ekonomišku režimu, šimtui kilometrų kelio šis motoras pareikalaus vidutiniškai tik 6,1 litro degalų. „Astra GTC 1.6 SIDI“ iš gamyklų išriedės su 6 laipsnių mechaninėmis arba automatinės pavarų dėžėmis, o bazinių tokių modelių kaina Vokietijoje siekia 23,85 tūkst. eurų (apie 82,3 tūkst. Lt).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos