Šis automobilis bus kuriamas naudojant „Astra GTC“ platformą. Gamintojas oficialiai patvirtino, jog priekinius modelio ratus suks 295 AG jėga, tačiau tiksliai neskelbiama koks variklis bus sumontuotas po „Opel“ kapotu. Tikėtina, jog tai bus šiai automobilių klasei būdingas 2,0 litrų agregatas, tačiau neatmetama versija, kad inžinieriai pasirinko šiek tiek „žalesnį“ 1,6 litro variklį su CO2 emisiją mažinančia „Start-Stop“ sistema.
Iš gamyklos šis „Astra“ turėtų išriedėti ant dailių 20 colių ratlankių, o vairuotoją staigiuose posūkiuose prilaikys aukštas atramas turinčios sportinio stiliaus sėdynės.
„OPC“ versija labai išsiskirs ne tik agresyvesne apdaila, bet ir didesnio skersmens stabdžių diskais bei žymiai patrauklesniu duslintuvo tonu. Modelyje taip pat bus ir „FlexRide“ sistema, leidžianti rinktis vieną iš trijų važiavimo režimų. Neabejojama, jog vienas iš jų atjungs didžiąją malonumo dalį užgožiančią ESP sistemą. Tai turėtų patikti analogiškų modelių mėgėjams.
Neabejojama, jog „Opel Astra OPC“ sudarys rimtą konkurenciją tokiems modeliams, kaip „Volkswagen Scirocco R“ ar „Ford Focus RS“.