„Opel“ dizaino komanda Vokietijoje, vadovaujama Marko Adamso, naujajam „Astra“ karavanui suteikė gerokai dinamiškesnes formas nei ankstesniam modeliui. Automobilio interjero nuotraukų gamintojas nepateikia, bet jis turėtų būti identiškas trejų ir penkerių durų „Astra“.
Automobilis bus gaminamas naudojant tą pačią 2 685 mm platformą, kaip ir penkiaduris „Astra“ hečbekas. Automobilyje „Opel“ pristato sistemą „FlexFod Rear Seat“, kuri paspaudus mygtuką, esantį bagažinėje, per kelias sekundes nulenkia galinę sėdynę.
„Opel Astra ST“ turės 1 835 mm ilgio ir nuo 500 iki 1 550 litrų talpos bagažinę. Palyginimui: „VW Golf“ universalas siūlo keliomis dešimtimis didesnį tūrį.
Europoje automobilis bus parduodamas su vienu iš aštuonių variklių, kurie pasieks nuo 95 iki 180 AG. Naujasis benzininis 1,4 l tūrio variklis su turbina pasieks 140 AG. 2 l tūrio dyzelinis variklis bus pakankamai ekonomiškas ( vidutinės sąnaudos 5,1 l), ekologiškas (134 g/km CO2) ir galingas (160 AG).
Automobilis oficialiai bus pristatytas spalio 2 dieną prasidedančioje Paryžiaus automobilių parodoje, o pirmuosius pirkėjus pasieks lapkričio mėnesį.