Modelis bus komplektuojamas su 1,3 l darbinio tūrio, CDTI tipo dyzeliniu varikliu, turinčiu turbiną ir išvystančiu 95 AG galią bei pakankamai įspūdingą, 190 Nm sukimo momentą. Žinant, jog važinėjant mieste yra svarbus staigus pajudėjimas iš vietos, pastarasis rezultatas turėtų maloniai nustebinti.
Pakoreguotos, 5 greičių pavarų dėžės pagalba, 100 km/h bus išvystomas per 12,3 s, o maksimalus greitis sieks 177 km/h. Kuklūs, tačiau tikrai patraukliai skambantys techniniai duomenys, kalbant apie miesto automobilį.
Specialios motoro versijos ir pavarų dėžės pagalba, vidutiniškai pavyks sunaudoti 3,7 l/100 km kuro, o į aplinką bus išmetama vos 98 g/km CO2 dujų (penkiadurės versijos rezultatas – 99 g/km). Lyginant su ankstesne „Corsa“ karta, naujoji „ecoFLEX“ išvysto net 28 % daugiau galios, o kuro sąnaudos ir emisija sumažinti 10 %.
Jei jau šypsotės nuo ausies iki ausies ir planuojate išbandyti šį automobiliuką, negalime nepriminti, jog rinkoje yra ir geresnių žaidėjų – „Volkswagen Polo BlueMotion“ vidutinės kuro sąnaudos neviršija 3,3 l/100 km.
Tikimasi, kad naujasis „Opel Corsa ecoFLEX“ debiutuos 2010 m. sausį.
2009 11 02
„Opel Corsa ecoFLEX“ – taupus mažylis
Paskelbta informacija, jog netrukus automobilių prekybos salonuose galėsime išvysti „Opel Corsa ecoFLEX“. Išskirtinai ekonomiška versija bus draugiška aplinkai ir tikėtina, patraukli būsimiems pirkėjams. Tai – vienas iš kandidatų renkantis miesto automobilį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą