- Didesnis pasirinkimas vairuotojams, kurie ieško ryškaus ir unikalaus automobilio
- Sportiška elegancija: juodas blizgus stogas, juodi veidrodėlių korpusai ir nauji juodi variklio apdailos grotelių laikikliai
- Stilingas salonas: „Kaleidoscope“ raštuotas sėdynių audinys, suderintos ortakių ir durų elementų spalvos
Automobilio viduje sėdynių apdailos jaunatviški ir žaismingai raibuliuojantys raštai primena kaleidoskopą, tai yra, ir naujojo modelio pavadinimą. Sėdynių audinio actekų aukso ir sidabro siūlės siejasi su prabanga bei puikiai dera su visa automobilio išvaizda. Sėdynių apdailai naudojama medžiaga „Top Tec“, todėl jos lengvai valomos ir prižiūrimos.
Neįprastai nuspalvintos apskritos ortakių angos spalviškai suderintos su durų elementais, turinčiais kario ar matinę chromo dangą, suteikia salonui ryškų akcentą. Jį dar labiau paryškina matinės juodos spalvos centrinė konsolė bei džinsinio audinio vidinės durelių apdailos plokštės. Universalumui didinti galinių sėdynių atlošus galima nulenkti (vieną arba dvi dalis) ir taip praplėsti įkrovimo galimybes.
„Kaleidoscope“ įrangos komplektą įtakojo populiari versija „Color Edition“. Jame yra įranga, suteikianti „Corsa“ daugiau išskirtinio patogumo ir sportiškumo:
- aliuminio akceleratoriaus pedalas;
- 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai;
- tonuotas stiklas apsaugantis nuo saulės spindulių
- oda trauktas vairaratis;
- chromuoti išmetamųjų dujų vamzdžių antgaliai;
- radijas su CD grotuvu, AUX jungtimi, valdymo mygtukais vairaratyje.
„Corsa Kaleidoskop“ kaina prasideda nuo 15.425 eurų (su PVM Vokietijoje). Tiems, kas nori dar daugiau išskirtinės įrangos, yra plataus spektro novatoriška įranga, kurios nesiūlo konkurentai, pavyzdžiui, unikalus, integruotas dviračių laikiklis „FlexFix“ ar adaptyvinė priekinių žibintų sistema AFL. Be to, pajudėjimo į įkalnę pagalbos („Hill Start Assist“) ar mašinos statymo sistemos.
Įvairi ekonomiškų variklių gama
„Corsa Kaleidoscope“ siūloma su įvairiais varikliais. Benzininių variklių gamą sudaro agregatai nuo ekonomiško 1,2 l, 51 kW/70 AG „ecoFLEX“ (degalų sąnaudos su „Start/Stop“ sistema – 5.1 l/100 km, anglies dvideginio tarša – 119 g/km) iki galingo 1,6 l, 110 kW/ 150 AG galios turbininio variklio, kurio sukamasis momentas – 210 Nm. Dyzelių spektras prasideda labai ekonomišku 1.3 l „CDTI ecoFLEX“, kurio galia 70 kW/75 AG. Su „Start/Stop“ sistema mašinos degalų sąnaudos yra 4.0 l /100 km, anglies dvideginio tarša – 105 g/km. Kitas turbodyzelis – 1,7 CDTI, jo galia 96kW/130 AG. Varikliai komplektuojami su penkių ar šešių laipsnių mechaninėmis, penkių laipsnių „Easytronic“ arba automatinėmis pavarų dėžėmis.