Iš pirmo žvilgsnio, „Opel Insignia" atrodo itin aptaki, tačiau kartu ir stipri bei raumeninga. Gamintojas pabrėžia kupė stiliaus stogą, sparno formos galą bei skustuvo silueto profilį. Kaip ir kiti nauji šios klasės modeliai, taip ir šis yra didesnis už pirmtaką - 21 cm ilgesnis bei 5 cm platesnis už keičiamą „Vectra".
Išsiskirti iš konkurentų „Opel Insignia" turėtų ir rausvos spalvos interjero apšvietimu, kuriančių šilumą ir komforto jausmą. Automobilis pasižymės „Adaptive Forward Lighting" sistema, pritaikančia priekines šviesas prie kelio sąlygų.
„Opel Insignia" pirkėjai galės rinktis iš septynių variklių - trijų dyzelinių, 2 l nuo 110 AG iki 160 AG, ir keturių benzininių modelių, nuo 115 AG iki V6 260 AG. Visi motorai atitinka „Euro 5" standartą ir gali būti komplektuojami tiek su mechaninėmis, tiek ir su automatinėmis 6 laipsnių greičių dėžėmis.
Viešas „Opel Insignia" pristatymas bus surengtas tik liepos 22 dieną Londono automobilių parodoje. Modelis bus gaminamas Russelheime, Vokietijoje.
2008 04 21
„Opel Insignia“ neria į nuožmią konkurenciją
„Opel" pagaliau visiškai atskleidė „Insignia" modelį, pakeisiantį du dešimtmečius puoselėtą „Vectra" vardą. Naujajam modeliui teks varžytis itin konkurencingame segmente su „Ford Mondeo", „Honda Accord", „Mazda 6", „Citroen C5" ir kitais automobiliais.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą