Automobilio bandymų metu, vykusių ir Niurburgringo (Vokietija) trasoje, įveikta daugiau nei 10 tūkst. km – gamintojai siekė sukurti lengvai ir tiksliai valdomą bei sportinių savybių nestokojantį universalą. Lyginant su standartiniu „Insignia Sports Tourer“, OPC versija turi 10 mm žemesnę važiuoklę, 19 ar 20 colių lengvo lydinio ratlankius ir „Brembo“ stabdžių sistemą. Visgi didžioji naujiena slypi po variklio dangčiu – 2,8 l darbinio tūrio V6 tipo motoras su turbina išvysto 325 AG galią ir suteikia galimybę iki 100 km/h įsibėgėti vos per 6 s. Maksimalus greitis ribojamas iki 249 km/h.
Būsimi pirkėjai galės pasirinkti vieną iš šešių siūlomų kėbulo spalvų, o salone patogiai įsitaisys sportinėse „Recaro“ sėdynėse. Gamintojai pasistengė, jog keleiviai pasijustų lyg sportiniame automobilyje, tačiau išsaugotos ir universalo savybės – nuleidus galines sėdynes, bagažinės talpa siekia 1530 litrų.
Panašu, jog naujasis „Opel Insignia OPC Sports Tourer“ ir kiek anksčiau pristatyta versija sedano kėbulu gali gerokai sujaukti rinkoje snūduriavusių „BMW M3“ ar „Audi S4“ planus.
2009 05 21
„Opel Insignia OPC Sports Tourer“ – žvėris universalo kailyje
Panašu, jog tokie universalų rinkos senbuviai kaip „Audi S4 Avant“ ar „BMW 335i M Sport Touring“ sulaukė rimto konkurento – naujojo „Opel Insignia OPC Sports Tourer“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą