„Opel Eye” vaizdo kamera, įtaisyta priekyje šalia galinio vaizdo veidrodėlio, vairuotojui pagelbės įvairiais atvejais. Kamera identifikuoja ne tik kelio ženklus bet ir kelio ženklinimą, todėl šiame automobilyje pirmą kartą segmente bus montuojamos kelio ženklų atpažinimo (Traffic Sign Recognition, TSR), išvažiavimo iš eismo juostos (Lane Departure Warning, LDW) ir galimo susidūrimo perspėjimo (Forward Collision Alert, FCA) sistemos.
Kelio ženklų atpažinimo sistema identifikuoja greičio ribojimo, draudimo lenkti bei daugelį kitų kelio ženklų, kuriuos vairuotojui parodo prietaisų skydelyje. Priklausomai nuo apšvietimo sąlygų, dabartinė TSR II sistema kelio ženklus identifikuoja 60 m atstumu.
LDW funkcija įspėja vairuotoją netyčia išvažiavus iš eismo juostos. Tai padeda išvengti pavojingų situacijų, pavyzdžiui, kuomet vairuotojas prisnūsta prie vairo. Ši funkcija gali būti įjungta ar išjungta mygtuko paspaudimu. Įjungta LDW funkcija vairuotoją įspėja garsiniu signalu bei specialiu indikatoriumi, užsidegančiu prietaisų skydelyje.
Lygiai taip pat garsu bei ženklu vairuotoją įspėja susidūrimo su priekyje važiuojančiu automobiliu perspėjimo FCA sistema. FCA sistema įspėja apie galimą susidūrimą tiek su stovinčiais, tiek su judančiais objektais. Vairuotojas šios funkcijos jautrumą gali kontroliuoti mygtuku ant vairaračio.
Jau bazinėse komplektacijose montuojama elektroninė stabilumo (ESC), pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn pagalbos sistemos (HDC).
HSA funkcija pagelbėja vairuotojui važiuojant įkalnėn: automobiliui sustojus įkalnėje ji sustabdo automobilį, jeigu jis pradeda riedėti atgal, net jei stabdžio pedalas nėra naudojamas.
HDC sistema veikia važiuojant nuokalne. Ši funkcija gali būti aktyvuojama mygtuko paspaudimu. Vairuotojas gali apriboti ir nustatyti greitį, kuriuo norima nuvažiuoti nuo kalno. Automatiškai palaikomas greitis leidžia vairuotojui nenaudojant stabdžio pedalo saugiai nusileisti nuo kalno. Tai ypač naudinga esant blogam sukibimui su kelio danga – važiuojant slidžiu keliu, kai svarbu išlaikyti pastovų greitį.
Į „Mokka” montuojama ir apdovanojimų pelniusi „Bi-Xenon“ adaptyvinė priekinių žibintų (AFL+) sistema, kuri automatiškai pritaiko šviesų intensyvumą ir nuotolį prie važiavimo bei kelio sąlygų naudodama net 11 skirtingų funkcijų. AFL+ sistema turi LED dienos žibintus, miesto, greitkelių, užmiesčio, pėsčiųjų, nepalankių oro sąlygų, ilgųjų, statinio lenkimo šviesų bei papildomos šviesos srauto („High Beam Assist”) funkcijas. Pastaroji funkcija reguliuojama automatiškai, todėl priekyje esančių automobilių vairuotojai nėra akinami.
Lyginant su įprastais trumpųjų šviesų žibintais, naudojant LED dienos žibintus degalų sąnaudos būna mažesnės, nes jos sunaudoja mažiau elektros energijos. LED tipo žibintai tarnauja 30 kartų ilgiau nei halogeniniai žibintai.
„Mokka” modelis yra pirmoji iš trijų kompanijos pristatomų naujienų, su kuria „Opel” ženklas įžengia į naują automobilių segmentą. 2013 m. pirmąjį pusmetį bus pristatytas stilingas, mažas miesto automobilis „Adam“ bei naujas kabrioletas „Cascada“.