„Drive!2022” – tai aiški „Opel“ kompanijos ir prekės ženklo ateities strategija, – sako K.T.Neumannas. – Ji apima daug sričių ir elementų, o kalbant apie ateities modelius – visi mūsų tikslai yra sudėti į „Opel Monza“ koncepcinį automobilį. Tai mūsų „Opel“ ateities vizija, neatsiejant pagrindinių vertybių: vokiečių inžinerija ir tikslumas derantis su dizainu, inovacijomis bei kasdienio važinėjimo tinkamumu. „Opel Monza“ ateities vizijos elementus atskleidžia su nauju įkvėpimu ir aiškumu. Šis prototipas turės didelį ir ilgalaikį poveikį visiems „Opel“ naujos kartos automobiliams.“
Kuriant naujos kartos modelius, „Opel“ kelissyk drastiškai keitė ir jų dizainą, tačiau „Monza Concept“ atpažįstama kompanijos modelių stilistika. Koncepcinis automobilis pristato evoliucionavusią „Opel“ dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“. Bendrame fone matomi ir tam tikri „Opel“ bruožai: tipiška variklio dangčio linija su dar ryškesniu trimačio vaizdo efektu, chromuotos variklio aušinimo grotelės su „Opel“ logotipu centre.
Sportiški „Opel“ modeliai visuomet buvo neatskiriami nuo funkcionalumo, todėl „Opel Monza“ galima įžvelgti „Opel Monza“ kupė šaknis, kuris buvo kuriamas 1978 – 1986 m. Originalioji „Monza“ buvo pirmasis automobilis rinkoje su skaitmeniniu prietaisų skydeliu, tad koncepcinis „Monza“ ir toliau tobulėja šioje srityje. Ji pristato naujas technologijas, ateities kartų informacines – pramogines bei jungiamumo galimybes, parodydamas kaip ateities „Opel“ automobiliai padės tenkinti visuomenės poreikius.
„Su „Opel Monza“ mūsų automobilių ateitis tampa labiau apčiuopiama“, – sako „Opel generalinis direktorius K.T.Neumannas. – Dar negalime atskleisti visų interjero dizaino smulkmenų ir kaip naujausios technologijos padės iš naujo įvertinti vairavimo patirtį, tačiau galiu garantuoti, kad jo naujos kėbulo dizaino proporcijos privers atsigręžti ne vieną praeivį. Bet tai tik vizualiai matomas šuolis į priekį.“