„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2012 05 29

„Opel Movano“ – dar daugiau efektyvumo, saugos ir komforto

„Movano“ – vienas sėkmingiausių „Opel“ universalių komercinių automobilių. Dabar jis dar taupesnis, saugesnis ir patogesnis dėl variklio patobulinimų bei naujos informacinės pramoginės – sistemos.
„Opel Movano“
„Opel Movano“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Opel“

Dauguma komercinių automobilių klientų, kurie didžiąją darbo dienos dalį praleidžia automobilyje, dabar galės turėti daugiau naudos, nes „Movano“ turi geresnę įrangą, kuri funkcionuoja lyg mobilusis biuras. Degalų sąnaudos dar mažesnės, o tai yra labai svarbu klientams, turintiems nuosavą verslą, kurių prioritetas yra kuo mažesnės veiklos sąnaudos.

„Movano“ siūlomas su įvairiomis kėbulo versijomis, todėl atitinka labai įvairius, net ir specifinius klientų poreikius. „Movano" gamą sudaro krovininis furgonas (galimos keturių skirtingų ilgių ir trijų kėbulo aukščių versijos) bei furgonas su dviguba kabina, tik važiuoklė, ant kurios galima montuoti specialią techniką su vienguba arba su dviguba kabina. Taip pat siūlomos ir kitos įvairios gamyklinės versijos: savivarčio, bortinės mašinos ir kt.

Nemažai patobulinimų atlikta ir 2,3 l turbodyzeliniuose 74 kW/100 AG bei 92 kW/125 AG „Movano“ varikliuose, kurie komplektuojami su 6 laipsnių mechanine transmisija.

Visa tai kartu su mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčiomis padangomis leido dar labiau sumažinti degalų sąnaudas. Pavyzdžiui, „Movano“ krovininio furgono (5048 mm ilgio, 2496 mm aukščio)  su 100 AG arba 125 AG varikliais, priekiniais varomaisiais ratais (FWD), degalų sąnaudos bei anglies dvideginio tarša sumažėjo net 9 proc. Silpnesnis variklis vidutiniškai vartoja tik 7,8 l/100 km kuro bei į atmosferą išmeta 205 g/km. Panašių rezultatų pavyko pasiekti ir keleiviniam „Combi“ su priekiniais varančiaisiais ratais: devynvietis variantas (5048 mm ilgio, 2307 mm aukščio) dabar sunaudoja 7 proc. mažiau degalų ir pasižymi mažesne tarša (190 g/km, 7,2 l/100 km), lyginant su pirmtaku.

Didelis dėmesys skirtas komfortui bei saugai. Nuo šiol visos „Movano“ informacinės-pramoginės sistemos turės „Bluetooth“ ir USB jungtį. Todėl vairuotojai galės saugiai kalbėtis telefonu naudodamiesi laisvų rankų įranga ar per USB jungtį prisijungti ir klausytis mėgstamos muzikos, naudodamiesi savo MP3 grotuvu.

Ši įranga bus jau standartiniame radijuje. Dvi radijo imtuvų versijos dabar montuojamos su ekranu, esančiu prietaisų skydelio centre, dėl to vairuotojas gali lengvai naudotis informacine – pramogine sistema. Prabangiausioje versijoje radijas valdomas ir mygtukais ant vairo.

Papildomai galima užsakyti „TomTom“ navigacinę sistemą su SD kortele.

Visus praėjusius 2011 metus „Movano“ pardavimai sparčiai didėjo. Europos rinka vidutiniškai išaugo apie 70 proc. dėl vis didėjančių pardavimų Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje,  Prancūzijoje, Italijoje, Belgijoje, Olandijoje. Tikimasi, kad pardavimai nuosekliai didės ir šiais metais.

„Opel Movano“ vidus įrengtas naudojant aukštos kokybės bei patvarias medžiagas, vairuotojui užtikrintas puikus matomumas, o savo daiktus jis gali laikyti patogiose daiktadėžėse. Sėdynės gali būti reguliuojamos įvairiomis kryptimis, taip pat reguliuojama vairo kolonėlė, todėl vairuotojas ras sau tinkamą ir patogią sėdėjimo bei vairavimo poziciją.

Renkantis furgoną labai svarbu yra talpa, matmenys, ergonomika bei funkcionalumas. Naujasis „Movano“ yra praktiškas kasdieniame darbe, klientams siūlomas su priekiniais ar galiniais varančiais ratais. Versija su priekiniais varomaisiais ratais turi žemesnį įkrovimo slenkstį, o slankiojančios šoninės bei plačiai atsiveriančios galinės durys užtikrins patogų krovinio įkrovimą ar iškrovimą. Mašina su galiniais varomaisiais ratais gali būti užsakomas su dvigubais galiniais ratais bei papildomai užsakomas riboto praslydimo diferencialas didina sukibimą su keliu, kas aktualu statybų įmonėms.

Galinės „Movano“ durys atsidaro 180 laipsnių, bet galima papildomai užsakyti ir versiją su 270 laipsnių atsiveriančiomis durimis. Standartiškai montuojamos šoninės slankiojančios durys atveria 1270 mm (1050 mm L1 versijoje) pločio angą, todėl „Euro“ padėklą galima patogiai įkrauti ir iš šono. Maksimalus šoninių durų aukštis yra 1780 mm. Galinių durų plotis yra 1580 mm, o maksimalus aukštis – 1820 mm, maksimalus plotis tarp ratų arkų – 1380 mm, o lygūs kėbulo šonai užtikrina efektyvią erdvę kroviniams. 

Gamintojo nuotr./Opel Movano
Gamintojo nuotr./„Opel Movano“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs