Kompanijos atstovai neslepia, kad „Monza“ atskleidžia „skulptūriško artistiškumo ir techniško tikslumo“ dizaino kryptį – šis automobilis demonstruoja, kad ateities „Opel“ modeliai pasižymės gerokai mažesniais priekiniais žibintais ir ryškia variklio gaubto linija.
Kai kurie šio prototipo dizaino akcentai nėra naujovė – priekinio buferio šonuose sumontuotos ortakių detalės jau matytos galingiausios „Astra“ bei „Insignia“ versijose.
Kalbant apie technologijas, reikėtų akcentuoti gamintojo pastangas, bandant sukurti kuo efektyvesnį bei ryšį su vairuotoju palaikantį automobilį. Tai – bene esminės sritys, esančios „Opel“ vadovų prioritetų viršūnėje. Pristatymo metu kompanijos atstovas teigė, kad „Monza“ prototipe panaudoti jungčių bei pramoginių sistemų sprendimai yra didelis žingsnis į priekį šioje srityje.Koncerno vadovo Karlo-Thomaso Neumanno teigimu, šio automobilio pristatytos naujovės kompanijos automobiliams padarys daug įtakos.
Visgi, mažai tikėtina, kad gamintojas prikels „Monza“ arba „Calibra“ vardą masinėje kupė modelių gamyboje. Kokia jūsų nuomonė apie šį automobilį? Ar serijiniai „Monza“ suteiktų daugiau šarmo šiam žaibo formos prekiniam ženklui?