2013 01 16

„Opel“ pereina prie mažesnių dyzelinių variklių

Pranešama, kad Vokietijos automobilių gamintojas atsisakys senų 1,7 bei 2,0 litrų dyzelinių jėgainių, o vietoje jų „Opel“ automobiliuose montuos galingesnius bei ekonomiškesnius 1,6 litro variklius.
„Opel Zafira Tourer“
„Opel Zafira Tourer“ / Gamintojo nuotr.

Gamintojo teigimu, naujoji 1,6 litro jėgainė savo klasėje taps etalonu. Tiek degalų sąnaudomis, tiek dinamine charakteristika, tiek taršos emisija ji bus pranašesnė už konkurentų agregatus.

„Opel“ variklių gamą papildysiantys 1,6 litro „CDTI Ecotec“ dyzeliniai motorai generuos 135 AG bei 320 Nm. Palyginimui, 1,7 litro dyzeliniai varikliai turi 125 AG bei 280 Nm. Gamintojas akcentuoja, kad 1,6 litro agregatai bus apie 10 procentų taupesni už 2,0 litrų CDTI jėgaines.

Naujieji „Ecotec“ dyzeliniai motorai pirmiausiai bus montuojami „Opel Zafira Tourer“ vienatūriuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų