Pradėti galime nuo įdomiausios dalies – variklio. Naujasis „Astra GTC OPC“ hečbekas turės 2,0 litrų variklį su turbokompresoriumi. Tai leido pasiekti neblogų rezultatų: galia – 280 AG, sukimo momentas – 400 Nm. Viskas į priekinius ratus.
Su tokia galia šis „Opel“ bėgėsis, kol spidometro rodyklė pasieks 250 km/h ribą. Joks kitas gamyklinis „Astra“ modelis iki šiol nebuvo toks greitas. Kas žino, jei ne Vokietijos įstatymuose numatyta maksimalaus greičio riba, gal važiuotų dar greičiau...
Visa automobilio konstrukcija pagaminta taip, kad esant didesnei apkrovai pagrindiniai mazgai išliktų kiek įmanoma standūs. „Opel“ inžinieriai bei patyrę pilotai-bandytojai praleido daugybę darbo valandų visų pamėgtoje Niurburgringo trasoje, Vokietijoje, dar žinomoje „žaliojo pragaro“ pravarde.
Gamintojas šiame modelyje sumontavo pažangius „HiPerStrut“ priekinius pakabos elementus, kurie kartu su pagal „FlexRide“ technologiją sukurtais amortizatoriais kiek įmanoma padidina sukibimą su kelio danga.
OPC divizija piktąjį hečbeką apginklavo ir riboto praslydimo diferencialu: tikriausiai suprantate, jog su 280 AG bei 400 Nm ir vienu varančiuoju priekiniu ratu šis automobilis trasoje būtų gerokai lėtesnis...
Garsios stabdžiais užsiimančios firmos „Brembo“ suprojektuota sistema suteikia šiam modeliui labai trumpą stabdymo kelią.
Tačiau visa tai – dalykai, kurių iš pirmo žvilgsnio nesimato (žinoma, stabdžius galima pamatyti, tačiau pajusti jų veikimą nepravažiavus – neįmanoma). Automobilio kėbulą „Opel“ dizaineriai suprojektavo tokias kėbulo linijas, kad vien pažiūrėjus į šį agresyvų hečbeką, susidaro galingo automobilio įspūdis: tik ši versija turės tokius buferius, slenksčius, aerodinamišką spoilerį bei du blizgančius duslintuvo antgalius.
Tuo tarpu „Astra“ vidus dėl sportiškų sėdynių bei vairo ir specialiai išdėstyto prietaisų skydelio iškart vilios kuo greičiau išbandyti visus aukščiau išvardintus privalumus.
Gaila, tačiau gamintojas oficialiame pranešime neužsiminė apie šio sportiško automobilio kainą, tačiau tikėtis, kad jis bus pigus būtų naivu.