Nors „Opel“ buvusį 1,8 litro atmosferinį agregatą pakeitė naujuoju 1,4 litro varikliu, o 2,0 litrų versija su visais varančiaisiais ratais gavo papildomus 30 AG, visiems automobilių žinovams tai nuostabos nekelia: abu agregatai, jau kurį laiką, naudojami šioje rinkoje.
2012-ųjų „Insignia“ su 1,4 litro „Turbo ecoFLEX“ iki 100 km/h įsibėgės per 10,9 sekundės bei pasieks maksimalų 205 km/h greitį. Neįspūdingus rezultatus šiek tiek „pataiso“ patrauklios degalų sąnaudos: tik 5,9 litro benzino šimtui kilometrų.
Gamintojas siūlys įsigyti ir galingesnę šio modelio versiją su 2,0 litrų, 250 AG varikliu bei visais varančiaisiais ratais. Toks „Insignia“ sedanas 100 km/h ribą kirs, praėjus 7,5 sekundės po starto, o maksimalų jo greitį elektroninis ribotuvas apribos iki 250 km/h. Šio modelio degalų sąnaudos taip pat nenuvarys vairuotojo į bankrotą – vos 8,9 l/100 km.
Negana to, „Opel“ užsiminė apie ekonomišką ir kartu gana karštą „Insignia“ variantą. Jis turės 2,0 litrų variklį su turbokompresoriumi, tačiau maksimalią, 220 AG galią, šešių laipsnių mechaninė transmisija perduos tik į priekinius automobilio ratus. Mažoms, tik 7,6 l/100 km degalų sąnaudoms, didelę įtaką daro „Start/Stop“ sistema, aerodinamiškas „Insignia“ dugnas bei padangos su mažesniu riedėjimo pasipriešinimo koeficientu.
„Opel“ inžinieriai šiuose modeliuose taip pat sumontavo naujovišką navigacinę įrangą su SD formato kortelių jungtimi, atnaujintą priekinio vaizdo kamerą su distancijos palaikymo, ženklų atpažinimo funkcijomis bei į nukrypimus iš eismo juostos reaguojančiais davikliais. Automobilio saloną papuoš naujoviškas odos apsiuvimas, o kėbulo spalvą padengs tamsus, perlamutrinis lakas.
Pirmasis viešas šio „Insignia“ pasirodymas bus rugsėjo mėnesį vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje.
Gamintojo nuotr./„Opel Insignia OPC“ |