Jau buvo aišku, kad naujos kartos R8 modelio pavarų dėžė nebus mechaninė. Naujoji versija turės 7 pavarų transmisiją su dviguba sankaba, ir kad automobilio kėbulas (monokokas) bus lengvesnis, pagamintas iš aliuminio ir anglies pluošto.
„Audi“ duomenimis, automobilis svers apie 1500 kg. Tai reiškia, kad jis bus 135 kg lengvesnis už dabartinį modelį, kuris turi 4,2 litrų V8 variklį ir mechaninę pavarų dėžę.
Būsimam modeliui numatomi du varikliai – gerokai patobulintos V8 ir V10 versijos. Remiantis „Autocar“ duomenimis, naujasis V8 variklis bus galingesnis dvidešimčia „arklių“ (450 AG), o V10 – 25 „arkliais“ (550 AG).
Kaip atrodys žymieji R8 modeliui būdingi šoniniai skydai, belieka tik spėlioti. Manoma, kad kai kurios dizaino detalės bus paimtos iš „R8 e-tron“ modelio.