Su fejerverkais naujasis „GT 86“ bus pristatytas Tokijo automobilių parodoje, tačiau „Toyota“ dar šeštadienį išplatino gamybai paruošto modelio nuotraukas ir techninius duomenis. Tai – Europos rinkai skirtas modelis, kuris prekyboje pasirodys 2012-ųjų vasarą.
Taigi, eikime tiesiai prie reikalo. Galinius šios kupė ratus suks 197 AG galios keturių cilindrų opozicinis variklis (sukurtas „Subaru“) su „Toyota D4-S“ tiesioginiu degalų įpurškimu. Variklis „suksis“ smagiai, o visą galią atiduos prie 7000 aps/min. Tuo tarpu maksimalus sukimo momentas bus pasiektas prie 6600 aps/min.
Pasirinkimui – dvi pavarų dėžės. Šešių laipsnių mechaninė, rodos, bus smagesnis pasirinkimas, nei šešių pavarų automatinė. Standartinėje komplektacijoje bus 17 colių ratlankiai.
„GT 86“ nebus didelis – 4240 mm ilgio, 1285 mm aukščio ir 2570 mm pločio. „Toyota“ džiaugiasi, kad jiems pavyko iki 475 mm sumažinti svorio centrą ir pagaminti puikiai subalansuotą automobilį – svorio pasiskirstymas tarp ašių yra pavydėtinas 53:47.
Automobilio interjeras tikrai vykęs – jis tvarkingas, tačiau atitinka automobilio sportinį charakterį. Rodos, jis sukurtas dideliam vairavimo malonumui – pavarų perjungimo svirtis trumpa, o rankinis stabdis visai šalia! Na, patys tuo įsitikinsite varvindami seiles į jo nuotraukas mūsų galerijoje.
Atnaujinta: Pasak pranešimų britų spaudoje, šis „GT 86“ pasirodęs prekybos salonuose kainuos apie 112 tūkst. lt. Tai net 24 tūkst. daugiau, nei japonai buvo užsiminę.