Gandai apie šį kabrioletą sklando jau gerus metus. Paparacams yra pavykę užfiksuoti bandomas jo versijas, bet „Chevrolet“ vis delsė su oficialiu pristatymu. Ar tikrai vertėjo mums jo taip laukti?
Rodos mums, Lietuvoje, tai anokia naujiena. Vargiai greitu metu jį pamatysime mūsų keliuose. Tačiau pripažinkime, akis paganyti į jį labai malonu.
O įsivaizduokite koks malonus jausmas būtų klausytis jo V8 variklio riaumojimo važiuojant vingiuotais keliukais kažkur eismo neapkrautuose apylinkėse.
V8 variklį ir vingiuotus keliukus paminėjome ne atsitiktinai. Senai žinomas amerikietiškų automobilių būdas greitai važiuoti tiesiai ir vargti su posūkiais šiame „Camaro“ išgaravo. Skirtingai nei didžiausio konkurento „Ford Mustang“, „Camaro“ sumontuota visiškai nepriklausoma pakaba. Bent teoriškai posūkiai jam nebaisūs.
„Chevrolet“ siūlys ir mechanine, ir automatine pavarų dėžes. Spėjame, kad pastaroji bus žymiai dažniau sutinkama – mūsų nuomone ji geriau tinka šio kabrioleto charakteriui.
Pasak „Chevrolet“, gudriai suprojektuotas jo kėbulas yra atsparesnis sukimui už 3–os serijos BMW kabrioleto. Tai tikrai geras rezultatas kabrioletui. Medžiaginis jo stogas susilanksto vos per 20 sekundžių.
Pabaigai paminėsime jo kainą. Nors Europoje parduodami modeliai paprastai turi visiškai kitokią, dažnai mums ne parankesnę kainodarą, bent jau JAV jis kainuos tikrai priimtinai – nuo 100 tūkst. litų.