Sprendžiant pagal priekinių žibintų bei juodos apdailos prie galinių lempų formą, galima daryti prielaidą, kad šis automobilis yra labai panašus į „Lexus LF-A“. Visgi, „Vulcano“ kėbule dominuoja nemažai unikalių elementų, tuo tarpu bene labiausiai dėmesį atkreipia pailgas, siaurėjantis stiklinis stogas, nusidriekiantis iki pat mašinos galo.
Gamintojų teigimu, po variklio dangčiu bus sumontuotas V12 agregatas, suporuotas su elektros motoru. Bendra abiejų motorų galia, pasak „Icona“ sieks daugiau nei 900 AG, o tai leis automobiliui išvystyti maksimalų 350 km/h greitį bei iki 200 km/h pagreitėti per mažiau nei 12 sekundžių.
Negana to, Šanchajuje bus pristatytos dvi šio automobilio versijos – važinėjimams gatvėse skirtas „H-Turismo“ bei „trasų siaubas“, „H-Competizione“.
Pranešama, kad automobilio kėbulo formų kūrimui vadovavo Samuelis Chiffartas, dirbęs „Bertone“, „Jaguar Land Rover“ bei „Nissan“ kompanijose.