Nors „Nissan“ šį automobilį pristatė visiškai nenorėdami jo gaminti serijiniu būdu, tačiau publikos dėmesys ir žurnalistų liaupsės šiuos planus pakeitė. Buvo nutarta pradėti gaminti „Juke-R“ ir pardavinėti jį tiems, kas gali sumokėti 1,7 mln. litų. Taip, palyginti su eiliniu „Juke“, tai kosmoso dydžio suma.
Tačiau nebūtina iškart spjaudytis ugnimi, sakant, kad „nėra už ką tiek mokėti“. Vis gi „Juke-R“ yra krosoveris, kuris turi „Nissan GT-R“ sielą. Tai reiškia, kad ir variklis ir važiuoklė pasiskolinti būtent iš pastarojo automobilio. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad kol kas, tai labai ribotos gamybos apimties automobilis, kuris kolekcionierių garažuose brangs ne dienom, o valandom.
Primanema, po "Juke-R" variklio dangčiu montuojamas 3,8 l, V6 variklis, turintis 545 AG. Varomas jis visais keturiais ratais ir nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3 sekundes. Tuo tarpu „Juke-R“ versija su raidele S turi ir homoluguotus saugos lankus, kurie atitinka FIA keliamus reikalavimus. Trumpiau tariant, tai mažas ir labai, labai piktas automobilis.