Paryžiaus meras Bertrand'as Delanoe žinomas dėl savo iniciatyvų, kurios miestiečius privertė plačiau pažiūrėti į elektromobilių, viešojo transporto ir dviračių pritaikymą. Dabar jis siekia, kad Senos upės pakrantės taptų kur kas geriau pritaikytos turistams ir čia žadama sumažinti arba visiškai nutraukti automobilių eismą. Žadama, kad čia bus daugiau kavinių ir poilsio zonų, skirtų turistams, o automobilius pakeis viešasis transportas ir dviračiai.
Gatvės šalia Senos upės pakrančių buvo įrengtos prieš beveik 50 metų, nes reikėjo pritaikyti miestą augančiam automobilių kiekiui. Tuomet buvo atidarytos gatvės, kurios sumažino eismo spūstis ir leido automobiliams laisviau judėti mieste. Tačiau dabar situacija keičiasi, ir kaip rodo tyrimai, automobilių skaičius mieste mažėja. Tai reiškia, kad galima imtis miesto infrastruktūros reformų ir atsigręžti į turistus.
Apskaičiuota, kad rekonstrukcijos darbai sulėtins eismą ne daugiau nei dešimčiai minučių. Tikinama, kad dėl mažėjančio automobilių skaičiaus, didelių eismo spūsčių nebus. Skelbiama, kad per pastaruosius penkerius metus automobilių sumažėjo 10 procentų. Tikimasi, kad ir toliau kasmet automobilių mažės vidutiniškai po 2 procentus. Viso to pasiekti pavyko miestą valdant būtent merui Bertrand'as Delanoe.
Šiokių tokių abejonių kilo projekto nenorėjusioms patenkinti politikams. Teigiama, kad susiaurintos eismo juostos gali sukelti daugiau nelaimingų atsitikimų. Taip pat pabrėžiama tai, kad dėl padidėjusio turistų kiekio bus sukeliamas didesnis diskomfortas upės pakrantėse įsikūrusiems Paryžiaus gyventojams. Taip pat baiminamasi, kad didesnį eismo kiekį nukreipus į mažesnes gatves, jose gali susidaryti spūstys.