Trečiasis naujosios kartos trejų durų i30 šeimos narys prisijungė prie penkerių durų hečbeko ir universalo, išplėsdamas Europai skirto „Hyundai“ C segmentą platesniam klientų ratui.
Trejų durų modifikacija pasižymi savitu ir sportišku dizainu. Jau įprastus „Hyundai“ būdingo „takiosios skulptūros“ dizaino elementus papildo išraiškinga juosmens linija, kampuotas viršutinės dalies siluetas ir ilgesnės priekinės durelės, dėl kurių profilis atrodo dinamiškesnis, o įspūdį sustiprina pakeistas priekinės ir užpakalinės dalies dizainas. Automobilis taip pat puikuojasi naujais priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis.
Naujosios kartos trejų durų i30 vairuotojai galės mėgautis Europai pritaikytu pakabos darbu ir vairavimo tikslumu bei galės keisti sistemos „FLEX STEER“ nustatymus, pasirinkdami vairavimo režimą priklausomai nuo savo norų ir vairavimo sąlygų.
Galima rinktis iš šešių naujosios kartos „i30“ variklių bei šešių laipsnių mechaninės arba automatinės pavarų dėžės. Svarbiausia jėgos agregatų sistemos dalis yra „U-II“ 1,6 litro dyzelinis, 128 AG variklis, išmetantis vos 97 g anglies dvideginio vienam kilometrui kelio. Visi šie duomenys užtikrina geriausią galios ir efektyvumo santykį segmente.
Gamintojo nuotr./„Hyundai i20 WRC“ |
Sporto gerbėjų dėmesio sulauks visiškai naujas WRC pasaulio ralio čempionato reikalavimus atitinkantis i20, žymintis „Hyundai“ grįžimą į vieną sudėtingiausių automobilių sporto disciplinų.
Po pasitraukimo iš automobilių sporto 2003 metais, „Hyundai“ išsikėlė ilgalaikį tikslą suburti nuosavą WRC komandą Europoje ir sukurti čempionatui skirtą automobilį. „WRC diktuoja pačius ekstremaliausius iššūkius automobilių konstruktoriams. Mes priimame šiuos iššūkius ir mūsų dalyvavimas čempionate įkūnys „Hyundai“ inžinerijos pajėgumą, patikimumą ir bus puikus bandymų poligonas mūsų būsimiems modeliams“, - pažymėjo „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros direktorius Markas Hall‘as.
Gamintojo nuotr./„Hyundai ix35 Fuel Cell“ |
Tuo tarpu visureigis „ix35 Fuel Cell“ rodo visai kitą koncerno tyrimų kryptį. Gamybai parengtas visureigis turi 24 kW galios ličio-polimerų akumuliatorių ir 100 kW galios degalų elementų jėgainę. To užtenka, kad visureigis be papildomo krovimo nuvažiuotų 588 kilometrus. „Hyundai“ ketina jau gruodžio mėnesį pradėti naujojo „ix35 Fuel Cell“ gamybą, o jau kitų metų pradžioje jis bus siūlomas automobilių parkus valdančioms įmonėms.