Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 27

Paryžius 2012. Naujasis „McLaren“ herojus – ikoną F1 pakeisiantis P1

Paryžiaus automobilių parodos pirmosiomis akimirkomis po internetus išplito labai ypatingos nuotraukos. Tai – naujausias „McLaren“ inžinierių darbas, pavadinimu P1. Net neabejokite, jis privers aikčioti visus!
„McLaren P1“ koncepcija
„McLaren P1“ koncepcija / Gamintojo nuotr.

Vieno portalo žurnalistas turėjo puikią progą susipažinti su šiuo automobiliu – jam jį aprodė P1 dizaineris Frankas Stephensonas. Taigi, keletas jam įstrigusių dalykų.

Visų pirma, automobilis nėra didelis. Jis vos didesnis už gerokai „mažesnio kalibro“ kitą „McLaren“ automobilį – MP4-12C. Tačiau automobilio dizainas yra gerokai griežtesnis ir, jei galima taip sakyti, savotiškesnis. Pamatę gatvėje šį automobilį nesupainiosite jo su kažkokiu ten MP4-12C…

Nedidelis automobilio dydis atrodo keistai, jei lyginsime jį su jo konkurentais. „Bugatti Veyron“ ir „Lamborghini Aventador“ yra gerokai didesni. Taip, tai kitokie automobiliai ir jų tikslas kitoks. Tačiau „McLaren“ taikosi į juos. Tik perspėja – maksimalaus greičio varžytinėse nedalyvausime, pasigalynėkime lenktynių trasoje.

Dizaineris atkreipė dėmesį, kad visi kėbulo elementai dirba bendrą darbą – suteikia automobiliui daugiau prispaudžiamosios galios. Čia nėra jokių papildomų spoilerių, nes papildomai automobiliui nieko nereikia.

Vienas įdomus triukas slepiasi automobilio dugne. Ten įrengti „Gurney“ aptakai atsidaro tada, kai automobiliui reikia stabilumo posūkiuose. Šiek tiek skaičių. Tiesa, ne tokių, kokių jūs tikitės. Pavyzdžiui, skaičius 97 proc. reiškia, kad automobiliui iki finalinės stadijos trūksta vos 3 proc.

Beje, nuotraukose matote lenktynių trasai suderintą automobilį. Paprastas – mūsų gatvėms skirtas modelis – bus bent penkiais centimetrais aukštesnis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?