Vieno portalo žurnalistas turėjo puikią progą susipažinti su šiuo automobiliu – jam jį aprodė P1 dizaineris Frankas Stephensonas. Taigi, keletas jam įstrigusių dalykų.
Visų pirma, automobilis nėra didelis. Jis vos didesnis už gerokai „mažesnio kalibro“ kitą „McLaren“ automobilį – MP4-12C. Tačiau automobilio dizainas yra gerokai griežtesnis ir, jei galima taip sakyti, savotiškesnis. Pamatę gatvėje šį automobilį nesupainiosite jo su kažkokiu ten MP4-12C…
Nedidelis automobilio dydis atrodo keistai, jei lyginsime jį su jo konkurentais. „Bugatti Veyron“ ir „Lamborghini Aventador“ yra gerokai didesni. Taip, tai kitokie automobiliai ir jų tikslas kitoks. Tačiau „McLaren“ taikosi į juos. Tik perspėja – maksimalaus greičio varžytinėse nedalyvausime, pasigalynėkime lenktynių trasoje.
Dizaineris atkreipė dėmesį, kad visi kėbulo elementai dirba bendrą darbą – suteikia automobiliui daugiau prispaudžiamosios galios. Čia nėra jokių papildomų spoilerių, nes papildomai automobiliui nieko nereikia.
Vienas įdomus triukas slepiasi automobilio dugne. Ten įrengti „Gurney“ aptakai atsidaro tada, kai automobiliui reikia stabilumo posūkiuose. Šiek tiek skaičių. Tiesa, ne tokių, kokių jūs tikitės. Pavyzdžiui, skaičius 97 proc. reiškia, kad automobiliui iki finalinės stadijos trūksta vos 3 proc.
Beje, nuotraukose matote lenktynių trasai suderintą automobilį. Paprastas – mūsų gatvėms skirtas modelis – bus bent penkiais centimetrais aukštesnis.