„Fiat“ parodoje turėjo kuo pasigirti. Visų pirma labai didžiuojasi, kad jų 500 modelis yra ekologiškiausias Europoje parduodamas populiarus modelis. Tarp dvidešimt geriausiai parduodamų automobilių Europoje mažasis 500 yra mažiausiai aplinką teršiantis.
Šis rodiklis turėtų dar pagerėti pradėjus gaminti dviejų cilindrų variklį „TwinAir“. 0,9 litro tūrio du cilindrus turinti jėgainė su turbina išvysto 85 AG, o į aplinką išmeta vos 95 g/CO2 km. Panašiais rodikliais gali pasigirti tik mažo tūrio dyzeliniai varikliai, tačiau juos pagaminti atsieina žymiai brangiau.
„Fiat“ šį variklį žada toliau smarkiai tobulinti ir perkelti į kitus markės automobilius. Italai mano, kad jis galėtų būti naudojamas net „Bravo“ modeliui. Tai būtų rimtas konkurentas „Golf BlueMotion“ ar kitiems panašaus dydžio ekologiškiems hečbekams.
Beje, šis „Fiat“ modelis taip pat sulaukė naujo variklio. 1,4 litro „MultiAir“ benzininis variklis šimtui kilometrų suvartoja vos 5,7 litro degalų, o vos esant 1 750 sūkių išvysto 230 Nm sukimo momentą. Jis ir pakankamai ekologiškas – 132 g/CO2 km.
„Fiat“ stende žvilgsnį traukė ir įvairūs 500 modelio specialūs variantai. „500 by Diesel“, „500 Blackjack“, o „500 Thousandth“ buvo sukurtas specialiai Paryžiui, minint vos per 31 mėn. pagaminus pusę milijono 500 modelio automobilių.