Kaip ir priklauso ralio automobiliui, šis „Mini“ yra varomas visais keturiais ratais. Šią sistemą ir kitus sportinius elementus „Mini“ kūrė su ralio ekspertais iš „Prodrive“, britais, kurie praeitame dešimtmetyje kelis kartus atvedė „Subaru“ į ralio viršūnę.
Po variklio dangčiu – naujas ralio taisykles atitinkantis 1,6 litro variklis su turbina. Nuo 2011 metų visi WRC automobiliai turės tokio pat tūrio variklius. Šioje parodoje jų buvo keletas: „Ford Fiesta WRC“, „Citroen DS3 Racing“ ir t. t.
„Mini“ atstovai teigia neketinantys gaminti paprastiems keliams skirtos versijos, kaip „Subaru“ gamina „STi“. Artimiausia ralio mašinai – „Mini Countryman Cooper S“ su 185 AG varikliu.
Parodos metu „Mini“ taip pat pristatė šio automobilio pilotą. Juo 2011 metų sezone tapo Krisas Meeke. Piloto biografijoje nurodyta, kad jo mokytojas buvo pats Colinas McRae.
Beje, vaikščiodami po „Mini“ stendą pastebėjome, kaip akylai į šį WRC automobilį žiūri SAAB kompanijos vadovas. Ar tai reiškia, kad neseniai apie bendradarbiavimą su BMW kuriant variklius paskelbę švedai susidomėjo WRC čempionatu?