Po nedidelių pokyčių automobilio priekyje, RS5 tapo dar patrauklesnis. Priekiniai žibintai turi dienos šviesas, kurios nė kiek neakina kitų vairuotojų. Beje, pamatę vieną lempą priekinėse keleivio pusės grotelėse, nepagalvokite, jog „Audi“ pamiršo sumontuoti antrąjį rūko žibintą. Tai – jutiklis, užtikrinantis saugumą, naudojantis automatinio greičio palaikymo funkcija.
4,2 litro V8 variklis su 450 AG bei rafinuota „Quattro“ visų varančiųjų ratų važiuoklė leis šiam sportiškam kupė iki 100 km/h įsibėgėti per 4,6 sekundės. Gamintojas akcentuoja, jog šis agregatas suksis net iki 8000 aps./min.
Gana neįprastas vokiečių sprendimas buvo nukelti elektroninį maksimalaus greičio ribotuvą. Tikriausiai visi žinote, jog dauguma analogiškų standartinių automobilių gali įsibėgėti iki 250 km/h, tačiau šio RS5 spidometro rodyklė kils iki pat 280 km/h. Vokiečių greitkeliuose jis galės lenkti visus M3, M5 ir t.t.