Oficialaus BMW atstovo Lietuvoje „Krasta auto“ vadovės Astos Bagdnovaičienės teigimu, naujasis prestižinių didelių automobilių atstovas pasižymi BMW automobiliams būdingu sportiškumu ir elegancija bei puikiomis dinaminėmis savybėmis, kurių išskirtinumą turėtų pajusti kiekvienas išbandęs naująjį automobilį.
BMW 5 serijos sedanas |
„BMW 5 serijos modeliai turi ypatingą paklausą ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje, tad esame tikri, kad ir šis modelis patiks BMW gerbėjams, vertinantiems išskirtinį vairavimo malonumą, stabilumą ir komfortą,“ – sako A.Bagdonavičienė.
BMW 5 serijos sedanas debiutuoja su septynių variklių gama, kurią sudaro keturi benzininiai (550i, 535i, 528i, 523i) ir trys dyzeliniai (530d, 525d, 520d) varikliai. Nuo birželio mėn. modelių gama pasipildys BMW 520i, o nuo rugsėjo mėn. – BMW 535d agregatais.
Anot A.Bagdonavičienės, BMW 520d su 184 AG varikliu ir automatine jo įjungimo/išjungimo funkcija yra šio segmento lyderis, nes pasižymi geriausiais galingumo ir degalų sąnaudų rodikliais. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 5 l/100 km, o CO2 emisija – tik 132 g/km. Tuo tarpu labiausiai iš variklių išsiskiria ir didžiausio dėmesio yra vertas BMW 550i 407 AG aštuonių cilindrų variklis su dviguba turbina ir High Precision kuro įpurškimo sistema.
Naujojo BMW 5 serijos sedano pokyčiai taip pat matomi ir iš išorės. Naujokas pasižymi BMW automobiliams būdinga elegancija, o ją dar labiau išryškina patobulinta – ilgesnė ir žemesnė – kėbulo forma, grakštus stogas bei ilgesnis ir aptakesnis variklio dangtis. Tuo tarpu pailginta ratų bazė suteikia dar daugiau erdvumo gale sėdintiems keleiviams.
Naujasis BMW 5 serijos sedanas nuo savo pirmtakų skiriasi patobulinta važiuokle ir stabdymo technologija, užtikrinančia maksimalų saugumą bei didžiausią vairavimo malonumą. Šiame modelyje, kaip ir kituose BMW 5 serijos automobiliuose, yra įdiegtos tokios degalų taupymo technologijos, kaip oro vožtuvų kontrolė, stabdymo energijos kaupimo funkcija, automatinė automobilio variklio įjungimo / išjungimo funkcija, mažo pasipriešinimo padangos ir tinkamo pavarų keitimo momento indikatorius.
Šiandien debiutuojantis BMW 5 serijos sedanas Lietuvoje kainuoja nuo 143 tūkst. litų.