Statistika rodo, kad tik 2 procentai 2008-iais visų Juntinėse Amerikos Valstijose pagamintų automobilų su benziniais varikliais turėjo turbiną. Tuo tarpu iki 2011-ųjų šis skaičius šoktelėjo iki 9,5 procento. Bet tai dar ne viskas. Planuojama, kad iki 2017-ųjų šis skaičius išaugs iki 40 procentų, o iki 2020-ųjų dar dvigubai.
Toks staigus turbinų populiarėjimas siejamas ne tiek su galios, kiek su ekonomijos poreikiu. Visgi turbinos gali ne tik padidinti galią, tačiau ir padėti sutaupyti vieną kitą lašą kuro. Jas turintys varikliai pasižymi geresniu naudingumo koeficientu nei atmosferiniai motorai. Kadangi turbina dirba dėl išmatamųjų dujų, tai geriau šia energiją panaudoti, nei leisti joms laisvai išeiti pro išmetamųjų dujų vamzdį.