Kaip ir kiti Europai skirti „Infiniti" modeliai, taip ir šis turės 3,7 l V6 variklį, išvystantį 310 AG bei pasiekiantį 350 Nm sukimo momentą. Automobilyje bus montuojama 7 laipsnių automatinė greičių dėžė su „Adaptive Shift Control" sistema.
Pritaikant šį automobilį Europos rinkai, buvo kiek modifikuota pakaba, pagerinant mašinos elgesį važiuojant posūkiuose dideliu greičiu. Vairuotojui suvaldyti šį metalinį monstrą padės ir ne viena elektroninė pagalbos sistema.
„Infiniti G37 Coupe" varomieji ratai - galiniai, o vairuojamieji - visi keturi, mat automobilyje įrengta „Four-Wheel Active Steer" sistema.
Priminsime, jog „Infiniti" yra prabangių automobilių prekės ženklas, priklausantis japonų „Nissan" kompanijai. Iki šiol šio vardo mašinomis buvo prekiaujama tik Šiaurės Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose, Pietų Korėjoje ir Taivane, tačiau nuo šių metų prekyba jais bus pradėta ir Europoje, Kinijoje, o vėliau - ir Japonijoje.
Pirmieji „Infiniti" Europoje pristatomi modeliai, be kupė „G37 Coupe", yra sedanas G37 ir sportinis visureigis EX37.
2008 02 26
Pasirengęs suvilioti – „Infiniti G37 Coupe“
Puikių formų kupė „Infiniti G37 Coupe" pagaliau išsiruošė į europiečių pirkėjų viliones. Japonai Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje pristatys pirmąjį savo sportinį automobilį, skirtą senojo žemyno rinkai.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą