Jau žinoma, kad mažasis padidinto pravažumo automobilis turės reguliuojamo aukščio važiuoklę ir galimybę rinktis ar bus varomas tik priekiniais ar visais ratais. Šis automobilis naudos kiek praplatintą „Fiat Punto“ platformą, visai kaip ir „500L“ versija. Taigi automobilio ilgis turėtų būti apie keturis metrus. Viduje turėtų pakakti vietos penkiems suaugusiems, o bagažinės tūris siek apie 400 litrų.
Po variklio dangčiu suksis tokie pat varikliai, kaip ir „500L“ versijoje. Tai 1,4 l „MultiAir“ variklis, turintis 93 arklio galias, ir tikėtina, kad tai bus bazinis pasirinkimas, norintiems automobilio tik su priekiniais varančiais ratais. Kitas pasirinkimas, tai 1,0 l dviejų cilindrų „TwinAir“ variklis, kuris turi maždaug 104 arklio galias. Taip pat turėtų būti ir keletas „Multijet“ serijos dyzelinių variklių.
Šių metų Paryžiaus automobilių parodoje turėtų būti parodytas „500X“ koneptas, kuris turėtų būti paskutinis žingsnis link serijinės automobilio versijos. Tuo tarpu pardavimų salonus automobilis pasieks kitąmet.